Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Kunne det ikke blitt litt mer stabilt, er drittlei av og sitte inne for orker ikke gå tur når det regner i øst og vest:(
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Det ER stabilt. Stabilt drittvær! Er du vestlending, du også?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Nei, bor i Nord og kunne mest bare tenkt meg en tur til varmere strøk nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå