Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Er det noen her som er i et velfungerende forhold med STOR aldersforskjell? Hvilke utfordringer har dere i forholdet?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 her er det 9år mellom oss og vi har egentlig ingen store utfordringer )
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 17 års aldersforskjell, fungerer kjempebra. Har ikke hatt noen aldersrelaterte problemer i forholdet: Han er yngre enn meg i hodet, og er veltrent og sprek. det største problemet er kanskje alle andre forståsegpåere som mener at vi er helt gale fordi han kommer til å dø før meg.... Hvordan de VET det, er en gåte. Jeg kan jo falle under trikken i morgen, for den del! Altså, det har jeg for mange år siden bestemt meg for at vi får ta som det kommer. Kunne ikke tenkt meg å gå glipp av ham bare fordi jeg er redd for å bli gammel alene.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 11 år her.... Minus: Når gubben begynner og nærme seg 40, blir gammel og grinete, kan sjalusien ta overhånd, når han innbiller seg at den yngre dama ser etter nytt og yngre kjøtt til en vær tid!!! Midtlivskrise? Hvem vet.... Og til dere som ikke har det problemet; LUCKY YOU!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Takk for svarene Jeg er veldig forelsket i en mann som er 15 år eldre enn meg, og per i dag ser jeg selvfølgelig ingen problemer gjennom mitt lyserosa brilleglass... Interessant å høre andres erfaringer. HI
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg kjenner tre par med stor aldersforskjell. De har vært sammen lenge og forholdene er stort sett problemfrie i forhold til aldersforskjellen. Bortsett fra én ting; venner. Alle synes det er litt vanskelig å finne vennepar de fungerer sammen med, da aldersforskjellen (og livssituasjonen) til vennene er veldig ulik fra f.eks 30 til 45.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 Vi har 15 år mellom oss, og har ingen problemer i forholdet vårt. Verken pga alder eller andre ting. Vi har vært sammen i ti år og har to barn. Vi har jo litt krangling på dårlige dager, og i hektiske perioder. Litt sånn om støvsuging, unger, kjøring og fritidsaktiviteter. Men det er ikke reelle uenigheter, og det er ikke mer enn andre. Vi er veldig sammenspleisa og har det flott sammen. Ingen sjalusi problemer. Han har sagt han ikke gidder være sjalu i forhold til yngre menn, for om jeg heller ville hatt en annen så hadde jeg valgt en annen.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 Det med å fungere sosialt i forhold til ulik alder på venner har jeg også tenkt på - de fleste av mine venner er eldre enn meg, men det blir jo noen års forskjell, så det kan jo bli interessant å se... Det med kjøring av unger, støvsuging osv er jo ting man kan være uenige om på en dårlig dag uavhengig av alder. Men det er godt å se at det er flere som ser ut til å få det til å fungere her. Det er vel bare å hoppe i det... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå