Gå til innhold

Hva SKAL jeg gjøre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske lang vei til jobb og må i tillegg levere et barn i barnehagen før jobb så jeg drar ganske tidlig og kommer hjem ganske sent pga reiseveien. Vi flyttet hit vi bor nå for noen mnd siden, derfor har jeg lang vei til jobb nå.

Vi begynte å prøve på baby rundt den tiden vi flyttet og regnet med det skulle klaffe fort sånn at jeg kunne bytte til en nærmere jobb etter endt permisjon.

Men det klaffer jo IKKE.. :(

Og nå er jeg veldig sliten av denne reiseveien og lite tid hjemme. Det har vist seg at jeg har pco (s)? og skal snart til lege igjen og håper da på hormontabletter av noe slag.

Skal jeg prøve å få en jobb her nå og regne med det tar en stund før det klaffer..

Hvis jeg bytter jobb så kan jeg jo i verste fall bli sykemeldt rett etter oppstart, vet jo ikke på forhånd hvordan et evt svangerskap blir..

Uff, dette ble langt. Vet det er meg som må ta avgjørelsen, men innspill hadde vært veldig fint

Eller skal jeg bli i jobben jeg har og håpe det klaffer fort sånn at jeg har permisjonen å jobbe mot..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på ny jobb og ta tingene som de kommer!

Skrevet

Jeg ville ha satset på å få meg jobb der du bor nå og så tatt utredingen for pco samtidig. Det kan ta tid og bli gravid og i mellomtiden sliter du deg fullstendig ut. Samtidig kan det også ta tid og få ny jobb så greit å sette i gang med det raskt.

Skrevet

Jeg er såvidt igang med blodrøver nå og regner med å få hormontabletter snart. Håper jo det klaffer fort og er så redd for å bli sett på som upålitelig i en ny jobb.. :(

Men er jo umulig å vite hvor lang tid det tar å bli gravid og gruer meg skrekkelig til snø og lang kjørevei..

Uff dette føler jeg er veldig vanskelig...

Tusen takk for innspill dere!

HI

Skrevet

Ønsker gjerne flere innspill.. :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...