Gå til innhold

Hva i huleste mener han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper klåfingra grisene som er der holder seg unna deg(!) for du kan vel ikke gå rundt uten at noen klår på deg for du må være den peneste jenta de noen gang har sett!! Håper du fikk bedre selvtillitt nå da før det har du ingen grunn til å ha!!!

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det mannen din som vrengte utav seg dette?

Skrevet

Hvorfor gjorde han det og hva skulle du ut på siden han ble så sjalu?

Skrevet

Hvorfor hæ?

Uansett, trur jeg burde komme meg til senga da jeg trodde det var 1 time siden hi la ut innlegget... hehe..

Første ano.

Skrevet

Aner ikke. Jeg, barna og foreldrene mine skulle til syden i 5 dager. Er altså noen dager siden jeg fikk dette.. Men uansett så stusser jeg litt på siste setning..

Hi

Skrevet

Fy fan...hiv han på hue og ræva ut av huset!! Høres helt syk ut. Trodde vel at du drev med all slags griseri mens foreldrene dine passet barna. Sykt!!

Skrevet

Sjarmerende kar du har fått deg der!

Skrevet

"Håper du fikk bedre selvtillitt nå da før det har du ingen grunn til å ha!!! " litt merkelig setning..

Skrevet

Tolker det dithen at han mener du ikke har grunn til å ha bedre selvtillitt/ at du ikke er pen nok el.l

Skrevet

Btw hvor drar man til "syden" for bare 5 dager?

Skrevet

Hva er så rart med det?

Her er det personlige grunner til at vi måtte reise hjem 2 dager før enn planlagt.

Skrevet

Stakkars mannen din...kan ikke skrive feil i en melding uten å bli hengt ut her til dibbernes store forlystelse hihihi....skjønner du virkelig ikke hva han mener?

"Håper du fikk bedre selvtillit nå da for du har ingen grunn til ikke å ha det!"

Enten har dere snakket om at du har dårlig selvtillit, og så ønsker han å "biffe" deg opp litt, eller så har han bare skjønt det av seg selv. Dette forsterkes bare av det han skriver først, dog litt sleezy måte å ordlegge seg på, men det er jo tydelig at han mener han har den hotteste dama i verden ;-)

Herregud dame, sol deg i glansen!! Ikke si at du har gått rundt og vært kald og avmålt mot stakkaren nå i flere dager, han som trodde han ga deg et skikkelig kompliment!

Skrevet

Innlegget mitt havnet laaangt opp...23.43...

Skrevet

Haha, jeg kjønte alt unntatt siste setning :) men før den meldinga fikk jeg noe som "svar meg da, eller hva faen er problemet?" Så tenkte det hadde noen sammenheng.. men godt mulig det bare er skriveleif..

Jeg har ikke vært kald mot han da, er enda ikke hjemme, sitter hos foreldrene mine noen dager.men ikke vært noe kald i meldingene eller da vi har pratet over telefon..

Skrevet

23.43 her...skrev han "svar meg" først? Da satt han nok der og følte på det at "dama hans" var omringet av sjekkere i syden, mens han var laaangt unna og ikke kunne hevde sin rett til den lekreste dama i livet hans, og så ble han nok en smule usikker og sjalu og lullet seg inn i sin egen fantasi, og så kanskje han ordla seg litt teit ;-)

Skrevet

ja, virket litt sur.. Men, hehe :P

Muligens sant det du nevner, huff :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...