Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 begynner hormonene å herje rundt i kroppen?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 4 dager.. ca hehe. Fordi jeg er nettopp funnet ut at jeg er gravid. Ømme pupper og kvalm. Allerede ei uke før Ikm
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg får vondt i puppene mine sånn med jevne mellomrom utover dagen, og de er veldig vonde om samboeren kommer borti, eller ikke tenker seg om å tar i de. jeg er hissi som en tyrker, og blir sur og irritert for bare småting...og det her begynte egentlig i går... og jeg hadde eggløsning på man/tirs... skal ha mensen om 9 dager da... kan seff være noe annet da men.. fikk du positiv test nå allerede? HI
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Spennende høres lovende ut. Jeg hadde El på mandag 26 og positiv test torsdagen 6 okt. Var slik som du + kvalm om natten og sov dårlig. (følte meg gravid også) ) Lykke til Jeg er første anonym
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Oj...etter bare 11 dager??? da kan jeg forhåpentligvis teste fredag/lørdag neste uke Jeg sover veldig dårlig, er trøtt hele dagen og rett og slett bare sur...hehe Jeg holder meg gjerne på magen flere ganger uten å tenke, men det kan være psykisk... har liksom ikke lyst å håpe for mye heller... HI
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Lykke til. Svar på dette innlegg når du vet noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå