Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Huff, får så vondt av mine egne barn, synes nesten jeg prioriterer dem bort i fht jobben. Har sykt barn, men synes ikke jeg kan være borte fra jobb - det er alltid noen andre som er syke, så aldri rom for at jeg ikke kan være hjemme med syke barn/syk selv. Mannen er sykmeldt (pga meget uryddige jobbforhold), og han skal egentlig på møte på sin jobb i morgen - det betyr jo egentlig at jeg må være hjemme - men det kan jeg egentlig ikke. Blir egentlig 100% lei meg - alltid er det noen som er sykmeldte, alltid er jeg der, uansett form (har så vondt nakke at tårene er like rundt hjørnet på det værste). Vet jo at alt dette er mitt problem og min oppgave å stå i, men synes det er så vanskelig:(
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Du kan være hjemme med syke barn akkurat som alle andre. hvorfor tror du at du er så mye viktigere? Og er du syk selv skal du holde deg hjemme og ikke smitte andre. Har du vond nakke bestiller du deg time hos kiropraktor.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg tror ikke at jeg er mye viktigere enn noen, men vet at uten vikarer i klasserommet blir dagen til klassen min helt håpløs. Jo, er jeg smittsom syk selv er jeg hjemme, selv om det kanskje ikke høres slik ut. Ja, vet at time burde bestilles, men som det neket jeg er finner jeg ikke tid. Vet at dette er dumt, men allikevel vanskelig
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Her må du ta ansvar selv. Er pappaen hjemme likevel, er det jo null problem. Må han på jobb i morgen, og ikke får utsatt møtet - da blir du hjemme. Da har du eller din arbeidsgiver kvelden til å finne vikar. De fleste steder har kiropraktorer som garanterer time på dagen, og mange jobber utover ettermiddag/kveld. Da er det bare å bestille time.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Hvis barnet er sykt og dere ikke har noen andre til å passe så må jo enten du eller mannen holde dere hjemme. Vansklig for oss å vite om de uryddige arbeidsforholdene på jobben til mannen din har gjort ham for syk til å passe barnet, men hvis ikke bør vel han ta den jobben om han likevel er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 Nei, mannen er ikke for syk til å passe barnet, men i mitt hodet blir det feil allikevel, møte burde prioriteres egentlig. Det ble til at mannen ble hjemme og jeg dro på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå