Gå til innhold

Wtf, "pyntesting"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pokker er et pyntesting? Tåpelig betegnelse på et sting som MÅ TIL for å sy sammen noe som har gått i stykker!

Pyntesting my ass.

Er det noen som har blitt fortalt at de skulle få et pyntesting som har replisert "neitakk, da trengs det jo ikke."

Hva sier de til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe! Bra innlegg! Har aldri forstått dette selv! Er det en slags trøst i det begrepet eller hva er poenget?

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Pyntesting er sting som ikke eer nødvendig rent kirurgisk sett, men som gjør at det vil gro penere og at "dotten" vil se penere ut enn den ville gjort uten!

Skrevet

Et pyntesting er vel når man syr en sutur ikke for at det MÅ gjøres, huden vil gro godt uten, men resultatet blir penere hvis man setter en sutur?

Skrevet

Jeg fikk beskjed om det ikke var nødvendig å sy, men kunne godt sette to sting for sikkerhets skyld: pyntesting med andre ord. For å pynte på noe som egentlig ikke trengs å sy.

Skrevet

He he, tror ikke det var den kliniske termen hi var ute etter, men at det å sy fjosa liksom skal være så søtt og pyntete. Bra innlegg!

Skrevet

He he...bra innlegg!!! Pyntestig er ikke et pyntesting, men et trøsteord. Hvis ikke hadde vel jordmor spurt om det var ønsket? -som hi skriver, har noen takket nei??

Skrevet

Nettopp! Hvis det ikke var nødvendig, hvorfor sa du ikke neitakk?

Tror bare de lurer oss, selvsagt TRENGS stinget!

Skrevet

jeg fikk beskjed om at de kunne sydd et eller to pyntesting,

men de ble enige om at det ikke var nødvendig. hadde de sydd hadde det vært "bedre" å tisse etter fødsel selvom jeg ikke egentlig revnet, tror jeg... men helt ærlig så husker jeg ca ikkeno'!

Skrevet

Joda, et pyntesting er et pyntesting. Jeg fikk spørsmålet etter min siste fødsel. Og tro meg, en jordmor har da ikke behov for å dikte opp tullete ord som pyntesting for å trøste en voksen kvinne? Hvis det må sys, så sys det. Men da kalles det ikke et pyntesting.

Skrevet

Du kan takke nei.

Jeg hadde kun en flenge med nr.2 og jordmoren sa hun kunne sette ett pyntesting, men at det ikke var nødvendig. Sa det ville svi litt mer under tissing den første tiden ute, men ikke noe mer. Jeg takket da nei til det.

Var det noen som ikke vet hva pyntesting er som prøvde å harselere med det?

Skrevet

Jeg revnet mye, og de sydde i ca 45 minutter. Da de var ferdige ( legen og jordmor) så spurte de om de skulle sette et lite pyntesting i en liten revne i den ene kjønnsleppa. Jeg spurte om det var nødvendig, men de sa det bare var kosmetisk. Så jeg sa nei takk, og den grodde pent av seg selv.

Kosmetiske sting er pyntesting! Så, joda, de finnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...