Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 vi har en del lån, noen fy fy lån og mannen har et bil lån men ingen bil.. dette betaler han 2200 kr i måneden for. vi pusser opp huset når vi har penger og har fått gjort masse.. jeg er blitt arbeidsledig og har fått ja av nav til og ta kurs. da har jeg nemlig en jobb som venter på meg. men nå før det kurset er tatt så har vi litt trangt med penger. vi vet taksten har økt på huset. men ikke hvor mye. og ønsker og få alt av lån inn i huset. men vi er ikke ferdig med og pusse opp. så takst mann syns vi koster mye penger til og ta flere ganger. føler det hadde gjort godt om vi fikk ryddet litt i penger nå.. holder det med megler sin prisanslag, og noen som vet hvordan jeg kan gå frem,.??
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 jeg vet at sparebank1 pleier å være hyggelig med prisen for verdivurdering (skriftlig). Vi fikk det gratis, mens hos garanti koster det 1500 her i byen. Ring litt rundt og hør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå