Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Hva ser/så dere mest etter? Jeg må ha god kjemi, men må jo føle meg tiltrukket av fyren også. Har møtt en nå som egentlig ikke er så kjekk, men han har sine sjarmerende trekk. Jeg vet (uten å virke overlegen, så les videre) at mange synes jeg er pen. Vi to har fått en god tone, men mange skjønner ikke hva jeg ser i han. Han er morsom, omtenksom, snill med barna mine og meg, ønsker å gå rolig, men seriøst frem, han har gode abisjoner for fremtiden, for seg selv og hva han øsnker i et forhod og han er reflektert over mye i livet og vi har god humor sammen og kommuniserer bra sammen. Han er absolutt ikke stygg, men han er litt mindre kjekk enn det flere hadde sett seg for at jeg skulle finne. Så jeg blir litt oppgitt over at andre kan hinte om dette. Han er en fantastisk mann, og i mine øyne veldig kjekk. Men objektivt så kunne han ikke vært en jeg hadde snudd meg etter hvis jeg ikke kjente han. Men vil jeg egentlig ha en som jeg kunne gjort det med? Mange av de man snur seg etter vet det som regel godt selv, og for meg er det ikke sjarmerende. Hva mener dere? Er det virkelig så viktig?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Det virker jo som om det er veldig viktig for DEG.. Hadde det ikke vært det så hadde du vel driti i hva folk sier..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er overhode ikke pen,og i tillegg utenlandsk (østeuropeisk) og vet hvor viktig utseende er. Ble brukt av samtlige jeg datet før fordi de ville få seg noe mens de ventet på ei som var yngre, penere og mer spennende enn meg. De som var interessert i forhold med meg har vært mannfolk i 50-åra som ser ut som takras og har mislyktes i livet - dvs overhode ikke noe som er interessant her i gården. Har endelig funnet en fantastisk mann som ikke bryr seg så mye at jeg er stygg, og som selv er dampende heit etter min smak. Så skjønner at de rundt deg reagerer, i dag er de fleste svært overfladiske på grunn av påvirkning i media og vennekretsen. Dessverre
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Nei, det er ikke det. Er jo derfor jeg fortsatt møter han. Men jeg forundrer meg over at det er så mange av mine venninner som lurer på hva jeg ser i han. Som sagt, jeg synes han er kjekk i mine øyne, men ikke den jeg ville snudd meg etter. Men hvorfor skal andre blande seg i det, og er det sånn andre tenker? Hva tenkte dere mest på da dere møtte deres menn? HI
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Mannen min er også litt skjev og rar, mindre pen enn jeg er, men hva betyr det? Han er kjempesmart og kjempesøt. Vi passer perfekt sammen, selv om han ikke er like pen som tidligere kjærester.
Ugl@ Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 For å vinkle det på en annen måte, utseende er ikke nok alene i hvertfall. Joda, har datet kjekkere menn enn ham jeg har giftet meg med til slutt. Men de manglet noe, enten var de alt for fulle av seg selv, for glade i fest, drittsekker, egoistiske i senga, ikke klar for et seriøst forhold, kun ut etter en flørt osv. Jeg liker utseende til mannen min, men han er ikke en jeg ville snudd meg etter på gata. Grunnen til at jeg falt for ham var vel hele pakka, han har klare ambisjoner, de rette familieverdiene, hadde ingen motforestillinger i forhold til at jeg hadde et barn fra før, en utrolig elsker, god kamerat++ har had våre uenigheter og krangler også, ingen er perfekt. Men jeg vet at han aldri vil svikte hverken meg eller barna våre, forholdet vårt blir bare bedre og bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå