Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Og nå mener jeg uten skrythalseløgner;) Er 2 ganger i uken normalt, det er vel det vi har. Kan også gå en uke mellom.
Ugl@ Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Det varier veldig her, mye pga mannens jobb bla. Kan være alt fra 0 gang i uka til flere ganger på en dag. har gitt opp å føre noen som helst statestikk på det :-) I grunn tror jeg der sånn for svært mange, viktigst er at begge parter er fornøyd. Man trenger ikke måle kvaliteten på forholdet i sex, lyst varierer i perioder. kan trygt si at den har tatt seg opp siste par årene i hvertfall, nå begynner barna å bli mer selvstendige. Lettere å få barnevakt, slipper å bli vekket på natta pga diverse "service behov". være seg ny bleie, pupp eller sutt.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 vi har slitt veldig i en stund nå,. men nå er det sex hver dag, ikke når jeg har mensen, men ellers, før det var det 1-3 ganger i uka..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Alt fra morgen og kveld, hver dag, til hver 14 dag. Kommer helt ann på humør, hvor mye jobb samboeren har hatt, hvor slitene vi er, hvor "umulig" ungen er mot meg på dag osv.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 ca annenhver dag. Hadde ikke igår, så da blir det nok noe på meg i kveld
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 I det siste har det vært 1x i mnd. Men jeg tror vi kommer ovenpå snart. Bare vi får sovet litt først;)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Tja. 3 ganger på tre mnd nå i det siste. Jeg vil ha mer. men når han ikke viser intr så slutter jeg å ta initiativ, og da blir det som nå. Ond sirkel som begge må ta ansvar for. Jo mindre sex vi har, jo mer krangler vi.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Sukk...i det siste har det vært forferdelig lite, kan gå flere uker, det er helt grusomt!! Mannen går på noe medisin som bare gjør sexlysten hans på linje med en grønnsak...grrrrrrrr........ Tidligere hadde vi vel rundt 4 ganger i uka, om jeg skal ta en gjennomsnitt....hadde vært storfornøyd med 2 x uka nå hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå