Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 En av mine venninder har fått barn og hun har valgt en annen venninde til å være fadder. Vi har vært venner i 3 år og vi kan prate om ganske mye med hverandre. Møtes iallefall en gang i uken. Er det bare meg eller? Ble litt satt ut jeg...... Ikke bare det men kjæresten hennes kjenner gså min kjæreste fra ungdomskolen! Grrr.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Kanskje den andre venninnen er en bedre venninne, eller at hun føler at hun er mer rett. Ikke ta deg nær av slikt.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 3 år? Da hadde jeg ikke vært såret, nei:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 3 år er jo kjempelenge da! Har aldri hatt et venneforholt som har vart så lenge jeg. Sitter og føler meg så sveket! Hi
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Seriøst??? 3 år er ikke så lenge, kjære deg. Hadde det vært en barndomsvenninne du fortsatt var bestevenninne med så kunne jeg skjønt det, men kun 3 år? Seriøst??
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Rull inn a!!! Du kan ikke mene dette? Når det er sagt, jeg styrte bevisst unna å bruke venninner som faddere - ingen nevnt, ingen glemt.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg valgte ikke min bestevenninne gjennom 20 år som fadder til mitt barn. Rett og slett fordi hun ikke er troende og jeg er det. Jeg døper mine barn for å oppdra de i den kristene tro, og det vet jeg ikke hun ville gjort. Jeg mener ikke at faddere skal være "hysterisk" kristne, men jeg valgte heller venner fra menigheten siden dette betydde mer for meg i denne situasjonen. Kan hende at det ikke er din venninnes grunn, men det kan være en god grunn for at hun ikke valgte deg. Min venninne forstod grunnen for at jeg ikke valgte henne også fordi vi kjenner hverandre godt.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #10 Skrevet 16. oktober 2011 Trolleinnlegg...et dårlig et også...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #11 Skrevet 16. oktober 2011 3år er kanskje leeeenge om du er 19år nå! verste jeg har lest på lenge.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #12 Skrevet 16. oktober 2011 Dette er selvfølgelig et trolleinnlegg. Å være venner i 3 år er ikke lenge, akkurat. Når man kan begynne å snakke om vennskap som har vart i 13, 23 eller 33 år, da snakker vi om langvarige vennskap. Jeg valgte ikke venner som faddere til mitt barn, av den enkle grunn at venner kan bli borte, mens familien alltid vil være der. Lurer i grunnen på alderen til HI her... Noe sier meg veldig ung, 18-19, kanskje 20 år, men ser at HI skriver venninDe... Såpass rettskriving mener jeg en så ung person, som nylig må ha gått ut av skolen bør kunne, at man vet det heter venniNNe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå