Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 hvis babyen bæsjer gjennom bleien og griser til ullbodyen i hele baken, kaster dere den da? jeg har måtte gjort det 2 ganger...synes det er særlig ekkelt siden det er ull og jeg føler ikke jeg får dem rene nok:S
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Neida, den slags kastes ikke. Skyller godt først, og så gnir jeg plagget godt inn med gallesåpe, eller flekkfjerningssåpe som jeg kjøper enten på helsekost eller Clas Ohlsson. Ser ut som et helt utrolig kjedelig såpestykke, men funker som tusan!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Nei. Skyller den, tar på flekkfjerner og kaster den i vaskemaskinen.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Nei,kaster ikke ullklær. vasker de etter beste evne:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Nei. jeg hiver den på skylling i vaskemaskinen. Legger den så i sitronsåpevann eller bare gnir inn sitronsåpe, lar ligge natta over og vasker på vanlig måte, ullprogram 40 gr med Milo. Om det fortsatt er flekker gjentar jeg prosessen med sitronsåpe. Gnir inn og lar det virke noen timer. Gallesåpe kan brukes på samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå