Gå til innhold

Noka dietten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Positiv erfaring her!

Gikk ned i vekt, men jeg byttet allikevel over til Cambridge da jeg synst Nokashaken er litt "oljete". Den inneholder soya og jeg følte jeg drakk matolje med smak.

Men gikk ned i vekt da.

 

Gikk ned 18kg på ca 6 uker. Det må nevnes at jeg hadde 3 uker med shake, så 3 uker med vanlig sunn mat og så 3 uker med shake igjen. Jeg spiste også i shakeukene bittelitt middag. Man blir gal av å ikke tygge - derfor middag.

Vil anbefale deg å ta vitaminer utenom.

 

3år siden og har aldri hatt noe prblem med å holde vekten. Men som sagt...det var vel mest Cambridge det gikk i her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 kg på 6 uker! :-O Wow..... Hvordan ble huden din da? Har hørt at huden kan bli veldig slapp hvis man går ned for fort? Jeg skal starte på Noka i morgen, men tenkte bare å erstatte 2 måltider da (frokost og kvelds). Orker bare ikke å sitte og drikke shake på pauserommet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på noka. Jeg begynte fordi en venninne maste litt på meg om å bli med og stor og desperat som jeg var så jeg ja.

 

Jeg drakk shake til frokost, bar til lunsj, spiste sunn (dessverre litt for masse) middag og hadde shake til kvelds.

 

I 3 mnd var jeg skikkelig motivert og fulgte kuren veldig bra. Gikk ned 12kg. Så ble jeg litt mindre motivert og gikk opp litt før jeg igjen fortsatte.

Nå har jeg sluttet på noka for å heller lære meg å legge om kostholdet. Har gått på lavkarbo også, gikk ned 10 kg for å legge på meg 20 kg igjen etterpå. Det funker supert som en kickstart, men man kan jo ikke leve slik alltid. Nå spiser jeg små, hyppige måltider og vekten går sakte men sikkert nedover =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noka kan også kjøpes på helsekost.

 

Forskjellen på nutrilett og noka er vel at nutrilett er et lavkalori opplegg, som man ikke skal gå på lenge om gangen.

Noka kan man bruke over lenger periode.

 

Jeg brukte noka shake og nutrilett bar. Nutrilettbarene er ca halve prisen av noka barene i alle fall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...