Gå til innhold

Hadde jeg vært mann, hadde nok dette vært fy fy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For i helga var jeg på jentetur til Kiel. en skikkelig fylletur kan man si ;) bestekompisen min var også ombord. Kjent hverandre i 22 år og han er

Min beste venn. Vi ble rimelige fulle den ene kvelden og sovna på samme lugar og da i samme seng. Det skjedde jo nada. Men noe sier meg at dette ikke er populært når man er i et forhold?

Og grunnen til at vi havna i samme lugar var for at han skulle følge meg, og passe på neg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så snilt av han da :) Nei, her inne hadde nok noen hylt utroskap om man sov i samme seng en natt..

Skrevet

det vil jo ikke se bra ut uansett mann eller dame om mman er i et forhold.. sånn er det bare.

Skrevet

Ikke for min sin del, samboeren har delt seng med ene venninna si (våres nå da) mange ganger etter at vi ble sammen, jeg har sovet i samme seng sm en kamerat jeg også.. Ser ikke det som noe problem jeg ;)

Skrevet

Javel. Jeg hadde ikke stolt så mye på en kamerat, uansett lengden på vennskapet...

Skrevet

Så lenge du vet at det ikke skjedde noe, synes jeg ikke det er galt. Selv dro jeg på hyttetur med en barndomskompis en helg, bare oss to, og mannen var hjemme. Han visste godt hva jeg skulle. Men man stoler på hverandre og da går slikt bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...