Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Om jeg finner en person på FB som jeg kunne tenke meg og si hei til. Kan jeg sende han en melding uten å bli venn med han? eller er det slik at når jeg har sendt han en melding er han automatisk venn?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Du blir ikke automatisk venn nei, men tror han kan se litt mer av profilen din enn han vil kunne dersom du ikke sier hei.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Oki men kommer han på noen venneliste?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Kommer vel bare på venneliste dersom han er vennen din?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 så han må godkjennes som venn for å komme dit, man kommer ikke dit uten om at jeg godkjenner han som venn, evt spør om han vil bli venn. men blir ikke venn automatisk bare for man sender en melding...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå