Gå til innhold

FB spørsmål--


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg finner en person på FB som jeg kunne tenke meg og si hei til. Kan jeg sende han en melding uten å bli venn med han?

 

eller er det slik at når jeg har sendt han en melding er han automatisk venn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir ikke automatisk venn nei, men tror han kan se litt mer av profilen din enn han vil kunne dersom du ikke sier hei.

Skrevet

Oki men kommer han på noen venneliste?

Skrevet

Kommer vel bare på venneliste dersom han er vennen din?

Skrevet

så han må godkjennes som venn for å komme dit, man kommer ikke dit uten om at jeg godkjenner han som venn, evt spør om han vil bli venn.

 

men blir ikke venn automatisk bare for man sender en melding...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...