Gå til innhold

Facebookuttalelser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt klein når jeg har venninner som er midt i 30 årene som har fått seg ny type for 4 uker siden..

og annonserer "Elsker deg "på facebookveggen.

De kan vel heller skrive det privat, vel?

Hva tenker dere om slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer kleint at hun skriver elsker deg etter fire uker enn det faktum at hun poster det opp på veggen. Mannen må jo bli REDD..

Skrevet

Han startet med et hjerte... Det skal sies.

Hi.

Skrevet

Oppmerksomhet. Vil vise verden at de elsker hverandre såå høyt, og er såå forelsket og lykkelige. Litt teit, men syns ikke en enkel veggmelding er så ille.. Verre med statuser..

Skrevet

Nei er man forelsket så er man forelsket ;) synes kanskje det er litt tidlig å si at man elsker hverandre da, men det er jo bare min mening..

Skrevet

Uansett synes jeg ordene "Elsker deg" blir så misbrukt.. Seriøst, elsker man noen etter en mnd i et forhold? Kunne godt ha sagt "Kjempeglad i deg" eller noe, men det blir jo noe annet ;-) Forøvrig ser jeg damer som er så syyykt eiesyk og skal vise andre at han er min min min, med å poste opp kjærlighetsærklæringer på veggene deres. De gidder ikke kommentere det engang, mange av de mennene.

Skrevet

Ja, men er det nødvenig å klisse det utover hele facebook da?

Jeg sa "elsker deg" først etter ett år.. og da sa jeg det veldig privat..

Men det er mulig jeg er rar:)

Hi.

Skrevet

At du gidder å bry deg. De er stormforelska, når man har vært kjærester i 4 uker så tror man gjerne at man elsker hverandre og er skapt for hverandre, at man er sjeldefrender og alt er bare såååå rosenrødt.

Ja, det er tidlig, men det ser de ikke nå. La dem nyte det, det er jo så deilig å være forelska!!!

Skrevet

Ja, men burde ikke folk godt oppe i 30 åra vite slikt da?

At slik er det med alle helt i starten, mener jeg?

Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...