Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Tacolasagne, tacosuppe, tacogryte, tacopai, tacopizza, tacomarinert laks/kylling/svin +++.... Spis taco da for faen hvis du har så lyst på taco. Skjønner bare ikke greia!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Helt enig! Taco-lei no ja...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 enig i at det blir litt mye. Men faktisk synes jeg laks med taco krydder var veldig godt. Litt lei laks med salt&pepper, sitronpepper el urter.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 De lanserer alle slags mystiske produkter for å se om de kan tjene penger på dem. Siden mange slike tacoprodukter fortsetter å være i handelen, virker det som en del folk kjøper dem. Coop hadde tacokjøttdeig på tilbud forleden, vi kjøpte 5 stykker siden det var 5 for 100 kroner. Det gjør jeg seriøst ikke igjen... Med mindre kjøttdeigen faktisk skal brukes til taco. Det ble til at mannen stekte kjøttdeigen på panna, og serverte den sammen med poteter. Til slutt sa jeg, tacokjøttdeig NÅ igjen? Tacopizza skjønner jeg ikke helt... det blir å blande nasjonalretter. Hva blir det neste? Lasagnesmak på tacoen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå