Gå til innhold

Hvorfor gruer jeg meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg til å logge på, diverse nettsider? :s Nesten slik at jeg vil legge fra meg pcen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen grunn til at du gruer deg??

 

hvilke nettsider. ?

Skrevet

Facebook, twitter, bim... ja. helt vanlige :s

Vet ikke grunnen selv. blir bare kvalm når jeg sitter med "logg inn" :/

Skrevet

så ikke logg inn på disse sidene. la det vær for en periode.

 

kansje du er lei disse sidene.

Skrevet

Merkelig at det skal ha sånn virkning, sitter med kvalme og omtrent skjelver..

Skrevet

har det skjedd noe på en av dissse sidene. noen du er usikker på.. ??

 

jeg er ikke på slike sider. ser ikke poenget.

 

kansje du burde finne ut hvorfor,..

Skrevet

det er kanskje begynnende angst? Har hørt at eksponeringsterapi fungerer best på angst. LOGG DEG PÅ!

 

Hva er det du er redd for? Hva er det verste som kan skje ¨når du er inne? At ingen har kommentert på noe du har lagt ut? Hva så i så fall?

 

Jeg håper du tar tak i dette før du eventuelt får utvidet angsten til å gjelde mer viktige sider i livet, som å gå ut og å ta telefonen etc.

 

Lykke til!

Skrevet

Tja, jeg har angst allerede.. men aldri hatt angst ved pcen liksom...

Vet ikke helt hva jeg er "redd for" :s

 

Takk .. :)

Skrevet

---> 20.27 " jeg er ikke så sånne sider" Du sitter jo på bim/dib nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...