Gå til innhold

Er vi "unormalt" interessert i sex?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prioriterer sex. Med dét mener jeg at vi setter andre ting til side for å få tid og overskudd til sex. Husarbeide, fritidsaktiviteter etc blir ikke bortprioritert, men får heller ikke prioritet foran sex! Også søvn må ofte vike, enten lysten kommer på kveldstid eller nattestid.

Vi har tre barn under skolealder, og vi har begge passert 30 år. Vi har vært sammen lenge, men blir tydeligvis ikke lei av hverandre - ei heller på det fysiske plan!

Er vi så unormale? Får iblant følelsen av at vi er de eneste i venneflokken som har det på denne måten, hva sex angår. Og at dette er noe som vanligvis blir direkte nedprioritert i andres forhold. Ja, til og med uønsket!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du nevner jo ikke HVOR mye sex dere har, bare at det prioriteres. Så derfor vanskelig å svare på spm ditt. Jeg kan ha sex oppt. 3 ganger på en dag, men så er jeg i et nytt forhold uten felles barn sammen med han :)

Skrevet

Hehe. Nei, det glemte jeg jo helt! Vi har sex hver dag, i en eller annen form. (Ikke alltid samleie, that is..)

HI

Skrevet

Det må jo være helt fantastisk for dere å ha slike følelser og lyster fortsatt:) stå på og nyt hverandre til fulle:)

Misunner dere littebitt....

Skrevet

Synes dere er ganske perverse!!

Skrevet

Vi har det også sånn. Man får bare være glad og takknemlig over å være så heldig i grunn.

Skal overhode ikke rosemale forholdet, for vi har også perioder der vi ikke har så mye behov, noen ganger har vi annet fokus også. FOR mye sex kan fort bli en distraksjon som kan gå utover andre ting..hehe...alt med måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...