Gå til innhold

Mage?


Lotte_71

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en god del ekstra på kroppen. Så vil nok ikke merke magen på en stund. Men når jeg kjenner etter med handa så kjenner jeg at den er der. Men synlig gravidmage vil ta tid for meg, tror jeg. er gravid med nr 2. termin 3.april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar :)

Da har vi det på samme måte....

Jeg har og en god del ekstra på kroppen.... Bruker mine egne klær enda.... Det er jo fint det også da, men..... Skulle så gjerne hatt en bekreftende kul der. Om du skjønner hva jeg mener :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har alltid haft lite extra på kroppen. Hade ett jobbigt uppbrott med min fd sambo sent i våras så hade gått ner en hel del till sommaren då jag träffade min nya kille (även BF) och vart gravid. Så har nu gått tillbaka till min ursprunliga vikt. Ja visst har jag fått lite mage men det är ingen gravid mage utan jag tycker mer att jag ser tjock ut..

 

Hade mycket hellre velat haft den fina babykulan som så många får.. :) Men den kommer väl efter vart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor mage - mange lurer på om jeg snart har termin... :-( Dette er vår nr 3, og mitt 6. svangerskap, så magen kom rimelig kjapt denne gangen. Samtidig, pleier jeg ikke bli så kjempestor til slutt - så jeg håper det blir slik denne gangen også. MEN - når jeg kjenner toppen av livmora, er den allerede 3 cm over navlen... har vært på flere UL, så det kan da virkelig ikke være fler der inne, men jeg håper han ikke blir en gigaunge... :-/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 16 uke og har heller ingen mage. Jeg er tynn og magen er helt flat enda, men jeg kjenner at den er litt hardere og rundere paa en maate likevel, saerlig naar jeg ligger paa ryggen og klemmer paa den. Men ingen antydning til kul enda gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt vi er fler i samme båt :)

Da slår jeg meg til ro med at alt er som det skal være........

 

Jeg har mista en gang, og det er vel derfor jeg er så utrolig bekymra og hysterisk........

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 + 6 i morgen og magen har begynt komme ja. Ligger jeg på ryggen så har jeg en liten kul under navlen. Er også tung, så hadde absolutt ikke trodd at magen skulle synes allerede!

Har kommet veldig de siste 4-5 dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå 16u2d og har ganske mage ja. Jeg var til jordmor forrige uke da jeg var 15u5d og jordmor syns jeg var litt svær. Jeg er lang ganske tynn til vanlig, men kom sånn 2 ruter over det grønne området på symfyseskalaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+0 og har hatt litt mage i bortimot 8 uker. Har ikke målt symfysemål ennå, og blir vel neppe gjort før neste jordmor kontroll i uke 24. Men livmoren er ca en cm eller to over navlen nå. Er en veldig tydelig gravid mage, og folk på jobb kommenterte det allerede da jeg var 9 uker på vei. Har ikke vært noe spes oppblåst, men kanskje magen kommer før jo fler svangerskap man har vært igjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint og høre at noen andre også kan kjenne livmoren ovenfor navlen ;-) Dette er mitt 6. svangerskap, hvorav 3 MA/SA siste året. Ingen tvil om at magen kommer fortere enn den gjorde de første to svangerskapene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...