Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Savner dog ikke min ex-samboer.. men bare det å ha en å komme hjem til, en å lage mat sammen med, en å gi et kyss i panna til når han lener seg mot meg når vi ser på tv sammen, en å snakke med på kveldene.. Har truffet en helt fantastisk fyr for flere mnd siden, og han har vært her regelmessig hele langhelger ( Tor-søn) og det er bestandig like trist når han drar, for jeg kjenner sånn på hvor herlig det hadde vært å hatt han der hele tiden selv om jeg vet at samboerskap ikke alltid er rosenrødt.. Huff ja, hilsen en ensom alenemamma til en!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Hvorfor har dere ikke flyttet sammen enda? Kan han eller du flytte, er det avstand som hindrer osv? Når han er hos dere hver uke torsdag til søndag, blir det overhode ingen overgang til konstant samboerskap. Har du snakket med ham om dette?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 ønsker du og flytte med de nye kjæresten din da?? har dere pratet om det?? har selv en mann jeg bor med. og er utrolig koselig og ha hann hjemme, vente på han.. lage mat til han eller med han..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Hehe, vi har ikke vært sammen lenge. Er helt nytt faktisk, så samboerskap blir ikke aktuelt sånn med det første
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Haha, du kan få min! Jeg blir gaaaal av han og ønsker meg ingenting annet enn en frikveld innimellom!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Min er også på billigsalg om dagen! Roter ekstreemt og eier ikke hygienisk sans.. Ellers delvis snill og grei god salgsannonse dette hehe
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Jotakk du, 20.04.. Know the feeling Nå har jeg bodd alene i snart ett år, men det er til å bli gal av det også You always want what you can't have.. Nyter litt at det ikke er 100% forpliktende forhold enda, mtp å bo sammen, men jeg savner det litt! Selv de irriterende tingene,plukke opp skitne sokke og alle de dagligdagse tingene. Nyter heftig sex, søte ord, masse kyssing, smil og latter de dagene vi ser hverandre. Så er det helt tomt og stille når han drar. Bestandig like rart.. HI
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Vi flyttet sammen etter 1 måned. Og er sammen enda. Så finnes ingen fasit for når man skal ta det steget egentlig. Har 2 barn fra før.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Her blir ikke det aktuelt før til sommeren/neste høst, iom at vi studerer i to forskjellige byer ( med ca 3,5 timers mellomrom ) Han er ferdigutdannet til neste høst på høgskole. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå