Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Hadde dere noen tanker om den perfekte søskenkombinasjonen? Dersom man f.eks skulle ha to barn, hva tenkte dere at dere hest ville ha da? To gutter, to jenter, storebror-lillesøster, eller storesøster-lillebror? Jeg har alltid vært litt svak for storebror-lillesøster kombinasjonen, kanskje fordi jeg selv gjerne skulle hatt en storebror da jeg var liten. Jeg endte med storebrødre-lillesøster med mine egne barn og er veldig fornøyd med det.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 ville ha storebror- lille søster.... fikk det også. kjempe fornøyd samme er min mann og barn.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Ønsket meg to jenter og en lillebror. Har to jenter så nå er det bare lillebror igjen;)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Alltid ønsket meg to døtre, og det har jeg fått =)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Ønsket meg storebror-lillesøster, og det har jeg fått. Familien er nesten komplett, mangler bare en hund, katten har vi
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 jeg ønsket meg veldig en storebror da jeg var yngre, og hatet min lillebror og har enda et forferdelig forhold til han i dag, han er ikke oppdratt som alle andre og er ufordragelig og uforskammelig mot alt og alle enda hen nå for lengst er over 20 år og voksen nok til å se sin egen oppførsel.. da jeg ventet første så hadde jeg ikke noen plan om hvor stor søskenflokken skulle bli, så jeg ønsket meg en jente uten å tenke på kombinasjonene.. jente fikk jeg! nå er jeg gravid igjen og den store skrekken var en slik ufordraglig lillebror som jeg har selv.. i magen ligger det en vakker liten gutt, og jeg har for lengst tenkt at dette barnet skal ikke ha samme forutsetninger som min lillebror og jeg og min mann skal oppdra begge barna til å bli forstandige og hensynsfulle mennesker.. så her blir det storesøster-lillebror og det er ganske deilig å nå få en av hver, slik det ikke blir noe press eller skuffelser fordi vi ikke har en av hver den dagen vi skal prøve på nr tre..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Ønsket meg ett barn - en datter, og det har jeg fått : )
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har alltid ønsket meg jenter. Har fått 2 gutter nå og er veldig fornøyd med det Jeg elsker guttene mine, og er veldig takknemlig for de. Vi vet ikke enda om vi vil ha flere barn i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Ønsker, og har ønsket, meg friske barn. Ferdig.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #10 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg hadde ingen spesielle tanker rundt det, har jo sett at forholdet mellom søsken mye styres av kjemi og ikke kjønn. Så jeg håpet jeg fikk barn som gikk godt sammen og ville få glede av hverandre i oppveksten og i voksen alder. Nå har jeg fått fire barn, gutt-gutt-jente-jente og det kunne jo ikke vært planlagt bedre. Den perfekte søskenflokk
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #11 Skrevet 16. oktober 2011 Hadde ingen spesifikke ønsker med førstemann, som ble gutt. Nr. 2 ønsket jeg også skulle være en gutt, så det ble to brødre. Ut kom ei nydelig jente, og nå i ettertid ser jeg jo at det var akkuratt sånn det skulle bli
malingus Skrevet 16. oktober 2011 #12 Skrevet 16. oktober 2011 Det hadde jeg virkelig aldri tenkt på! Man vet jo at det er tilfeldig hva man får uansett. Om man i det hele tatt får noen! Har nå en storesöster og en lillebror (halvsösken), og er gla for det
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #13 Skrevet 16. oktober 2011 Ønsket meg ikke barn, og er faktisk usikker på om jeg noensinne hadde fått barn, om ikke jeg hadde "gått på en smell"..?! Men nå er jeg trebarnsmor, og elsker alle barna mine høyere enn jeg trodde det var mulig å elske noen! Er så inderlig glad ting ikke alltid går som man planlegger... <3
Miztery Skrevet 16. oktober 2011 #14 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg husker jeg ønsket meg en bror som skulle være tre år eldre enn meg da jeg var 15-16 år, med bil og masse søte kompiser.. Sannheten var at jeg hadde en yngre, plagsom bror, og fikk en til et par år senere. Men da jeg begynte å tenke litt på egne barn, så var det hele tiden jente jeg så for meg ville komme først, noe som også skjedde. Hvis mine foutanelser fortsetter å stemme, vil jeg få ei jente til og en gutt på slutten, noe som jeg ser for meg som ideelt for oss.. Hvis jeg i det hele tatt får flere da, det vil jo tiden vise!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #15 Skrevet 16. oktober 2011 Med første hadde jeg ingen ønsker om kjønn. Fikk gutt og var super fornøyd. Med nr. 2 hadde jeg heller ingen ønsker om kjønn, ble gutt og jeg var super fornøyd igjen. Når det er sagt så hadde jeg vært like fornøyd om jeg hadde fått to jenter eller en av hver. Jeg tilegner ikke kjønn visse egenskaper så kjønn betyr ingenting for meg.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #16 Skrevet 16. oktober 2011 Ville ikke ha barn, og om jeg ved uhell likevel skulle ende opp med ett barn måtte det være jente. Har fått fire barn, hvorav tre gutter. Jenta kom som nr. 2. Ære være en kropp som ikke takler prevensjon....og blir gravid på tross av p-piller, hormonspiral, p-stav... men elsker alle barna like mye.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #17 Skrevet 16. oktober 2011 tenkte bare at ingen skulle ha barn fra før, han har ei herlig tuppe på 11 år som jeg har kjent siden hun var 6. ellers skal jeg ikke ha barn med andre menn dersom det blir slutt med oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå