Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Voooi, her ble det altfor mye ;P - Risgrøt m/pølser igår. ( Lunsj) - Kylling til middag, saus, ris og salat til ( Middag) - Brødskiver først på morningen.. - Lettbrus, smågodt og potetgull på kvelden :s Idag har jeg spist litt sjokolade, en brødskive, hamburger hjemmelagd til middag, og et eple til kvelds..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Du mener at brødskiver om morgenen er å skeie ut? Javel, ja.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Risgrøt med pølser? Uff, unnskyld, men nå ble jeg litt kvalm. Håper ikke du spiste det sammen? Jeg har bare spist vanlig mat, take-away i går kveld og godteri og brus. Ellers bare vanlig god mat:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Spiser veldig sjelden brød, så ja.. for meg er det neste å skeie ut med brød. Føler det er så fetende å spise det :s Og ja, risgrøt med PØLSER ( wiener) er faktisk en helt vanlig greie å spise i min familie.. Spiste lunsj familiemedlem hos et familiemedlem igår så! Hadde aldri smakt det før, så litt spesielt kan du si
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Har skeiet ut med litt vin og sjokolade på fredag. Brus og litt mer sjokolade i går. Pizza i dag. En gooood helg :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 spiser det vanlige . og har ikke kost oss noe mer enn andre helger,.. vi spiser god midag, fredag, lørdan og søndag. og koser oss med film på tv sammen med barna en gang i løpet av helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå