Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 var vitne til en som fridde i går,. og er hadde mannen gjort det virkelig bra. leia limosin, kom ut av den med datter på armen, gikk ned på kne foran alle. fikk ja selvfølgelig. var utrolig koselig og se. selv fridde mannen min litt kjederlig. sto bak ryggen min og sa vil du enda?? vi hadde pratet om dette en stund. men kunne gjort mer ut av det.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg ble ikke fridd til. vi ble enige om å gifte oss. Ikke spennende, ikke kjedelig, men sånn jeg syns det burde være.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg ble fridd til da vi var på fjelltur på Hardangervidda, på en fjellhylle med utsikt over Finsevann og isbreen <3 Spiste matpakka mi som vanlig, og ble veldig overrasket da han plutselig begynte å rote rundt nedi sekken sin og dro fram en ring og falt ned på kne. Svarte selvsagt ja, og fløy på rosa skyer resten av turen til Geitrygghytta =)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 På hytta vår foran peisen Var såååå romantisk, masse levende lys
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Han hadde dressa seg opp i findressen (tilogmed skoa på hehe) lagd en sti av telys på gulvet, da jeg kom inn døra satte han på favorittlåta mi. I enden satt han på kne med ringene i hånda. Det er vel det eneste av romatikk jeg har opplevd siden da Men lever på det enda når dagene er litt grå hehe...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 På en gondol i Venezia. Klisjé, men fantastisk romantisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå