Gå til innhold

Jeg vil gjøre noe fint for min kjære (jeg er mann)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trengernoen råd fra dere damer.

 

Jeg har lyst å gjøre noe fint for min fantastiske kjæreste. Hun er det beste som har skjedd meg, og jeg føler jeg ikke får vist det nok. Hun er så flink i huset, rydder, vasker og lager mat.. Hun står virkelig på for at vi skal ha det fint og koselig rundt oss. Jeg hjelper selvfølgelig til og vi gjør mye av husarbeidet sammen. Vi viser hverandre mye kjærlighet og omtanke i hverdagen, og vi elsker hverandres selskap. Vi snakker om absolutt alt, og stoler fullt ut på hverandre. Vi er åpne om alt og har ingnting å skjule for hverandre. Vi har rett og slett et perfekt forhold som jeg er så takknemmelig for.

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre for henne eller gi henne som hun blir glad for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enromantisk helge tur med deg alene. det gjør susen.. hadde min mann gjort det hadde jeg blitt utrolig glad.

 

ellers og komme hjem med blomster, en liten opp merksomhet til henne så blir henne glad..

 

min mann skulle gjøre meg glad han tok med meg ut på shopping, sa jeg kunne velge ut noe jeg likte og han skulle betale..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- dra på kjærestetur/spaweekend

- lage en deilig middag, med god dessert, leie film og kjøpe litt snakcs kanskje (med mindre det er veldig sen middag da..) kjøpe en bukett roser som er klare, ha piknik på gulvet kanskje for å gjøre middagen litt annerledes...

- ordne barnevakt så dere to kan gå ut og kose dere, spise en bedre middag ute og ta dere en kikketur på byen senere (hvis dere har barn da?)

- send henne avgårde på en husmortur en helg, for å la henne komme hjem til ryddig og fint hus/leilighet

- overrask henne med sexy undertøy til henne (eller kanskje til deg selv? det skaper jo humor ihvertfall!), det er ihvertfall en ting jeg som mamma kan skrive under på at jeg er dårlig til å kjøpe selv, selvom det gleder både meg og min kjære..

 

Jeg tenker at handlinger er mer verdt en gjenstander. Selvfølgelig blir hun nok kjempeglad for et smykke, armbånd, ring etc, men jeg setter ihvertfall utrolig stor pris på når samboeren min ordner ting som matlaging, vasking, rydding osv :) Men du må jo se deg selv an også, hva gjør du i hverdagen? Gir du henne små oppmerksomheter, feks kjøper en sjokolade hvis du kommer sent hjem eller overrasker henne med en bukett roser? Det trenger ikke være stort heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har det bra sammen!

Har dere barn?

Hvis du skal kjøpe noe, hvor mye tenker du å legge i det?

 

greit å vite sånt før man svarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I et sånt forhold så ville jeg ha satt pris på tid med min kjære, et sted hvor vi kunne være alene, eller i hvert fall uten kjente i nærheten.

Det kunne like godt være ei helg på ei hytte hvor du har stått for all planlegging og innkjøp, har planlagt god mat og drikke. En tur i naturen, tilbake til hytta med ild på peisen, vin, massasjeolje.....

 

Et spaopphold som fokuserer på tosomheten (mener å ha lest om slike) vil jo også være koselig.

 

Ellers så er jeg også svak for å få et kort eller brev som beskriver hva mannen føler for meg. Trenger ikke være noen poet - det viktigste er at det som står der er oppriktig ment.

 

Vi damer setter også som regel pris på at mannen får med seg småting som vi har nevnt. Har hun f.eks. sagt at hun ønsker seg sånn eller sånn en gang, så er det utrolig sjarmerende om du husker det. Har hun sagt hun virkelig liker noe, så se om du kan gjøre noe med det også.

 

Flere menn skulle vært som deg! :) Sånne koselige ting som du planlegger nå er kjempefint, men husk at det ofte er de små tingene i hverdagen som får oss til å føle oss elsket :)

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh! Synd jeg ikke er gift med deg!

 

Spa sammen?

Fotpleie, manikyr etterfulgt av en bedre middag sammen?

Inviter henne gjerne med en bukett roser vedlagt kort med instrukser.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke middag blir noe ekstra stas, for det lager jeg ofte uansett. har også tapet i boblebadet noen ganger til hun har kommet hjem fra jobb og tent stearinlys og laget det romantisk. Jeg vil gjerne gjøre noe utenom det vanlige. Lurer på om jeg skal gå for en langtweekend en eller annen plass. Tror det enten blir london, praha, barcelona eller paris. Nå må jeg bare finne tak i turnusen hennes for å se når det kan passe. Jeg gleder meg til å gi henne dette. Hun fortjener det virkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn skulle vært som deg. Kjenner nå jeg ble veldig sjalu på din kjæreste. Hun er bra heldig som har en mann som deg. Håper hun tar godt vare på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter faktisk her å lurer på om jeg rett og slett skal fri til henne når vi er på weekendtur.. Nå ble jeg gira her jeg sitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...