Gå til innhold

Når legger dere 2. klassingen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kl. 20.

Skrevet

3. Kl og han legger seg i 20tiden....

Skrevet

Min andre klassing er eldst i flokken og har sengetid 1930, begynner å legge seg kl 19. vi skal også opp kl 6,30

Skrevet

Min andreklassing står sjeldan opp før 07.45. Sovnar mellom 20.30 og 21.00 stort sett. Lar det nokre gongar tøyes etter besøk hos besteforeldre og liknande.

Skrevet

Vår 2.klassinger trenger egentlig ikke opp før i halv 8 - 8 -tiden, men blir vekket/står opp når lillesøster våkner ca 0630/0700.

 

Han legger seg ca 1930 - 2000.

Skrevet

Min 2.klassing går hjemmefra klokka åtte så han står opp mellom halv syv og syv om morgenen.

 

Skal egentlig være i seng klokka åtte, men hender den blir nesten halv ni. Han har egentlig aldri trengt så mye søvn, våkner blid og uthvilt av seg selv om morgenen, har aldri trengt å vekke han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...