Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 3. Kl og han legger seg i 20tiden....
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Min andre klassing er eldst i flokken og har sengetid 1930, begynner å legge seg kl 19. vi skal også opp kl 6,30
Omnipakk Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Min andreklassing står sjeldan opp før 07.45. Sovnar mellom 20.30 og 21.00 stort sett. Lar det nokre gongar tøyes etter besøk hos besteforeldre og liknande.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Vår 2.klassinger trenger egentlig ikke opp før i halv 8 - 8 -tiden, men blir vekket/står opp når lillesøster våkner ca 0630/0700. Han legger seg ca 1930 - 2000.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Min 2.klassing går hjemmefra klokka åtte så han står opp mellom halv syv og syv om morgenen. Skal egentlig være i seng klokka åtte, men hender den blir nesten halv ni. Han har egentlig aldri trengt så mye søvn, våkner blid og uthvilt av seg selv om morgenen, har aldri trengt å vekke han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå