Miss Fashionista Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg bruker stort sett bare ull på jenta vår på 1,5 år. Jeg lurer på om det er noen som vet om de har noe salg på ull noen sted? Enten på internett eller i butikk.... Og er det noen som har erfaring med JOHA ull? TAKK:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Bare barn har tilbud på ull nå Også coop obs. Vi bruker nesten bare joha ull Synes den er kjempe bra!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg liker ikke konvolutthalsen til Joha og jeg syns at klærne krympet / ble tovet i vask. Sverger til Janus, Devold og Cubus sitt ulltøy
Miss Fashionista Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2011 Okei, takk for svar Jeg er veldig fornøyd med Janus ja, mykt, godt og varmt
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 joha synes jeg ofte blir for stivt faktisk. Mistenker at det ikke er nok ull eller at det er behandlet. Se etter "garnnøstemerket" når du handler. Bruker mye janus, reflex, reima og litt pierre robert. Strømpebukser fra safa (tror jeg det heter). Ullsokker med antiskli får du tak i på europris av alle steder.
Miss Fashionista Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2011 å har de ullsokker også på Europris??? Jeg har kjøpt masse vanlige bomullsokker der med antiskli, men aldri sett ull...må vell ta meg en tur da:D
Miss Fashionista Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2011 har REIMA ullundertøy forresten?Aldri sett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå