Ugl@ Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Føler meg tygd og utspytta igjen....at 13jenter kan stå for så mye leven! De er jo verre en gutter! (Har nemlig arrangert endel gutteselskaper oppigjennom). Det gikk jo bra, hadde verdens beste venninne som frivillig tilbydde seg å hjelpe meg siden mannen er borte denne helgen. Hadde jo et program, men det var jaggu mye leven på tross av det. Enkelte selvsagt verre enn andre, noen av jentene merka man jo ingenting av. Mine jenter syntes det ble litt mye de også, de kan holde leven hjemme og kjekle seg imellom, men selv om jeg synes lydnivået blir over min tålegrense til tider så er det en fuglefjert i forhold til et jagerflyet av leven i sammenligning med levenet i selskapet. Facinerer meg at mesteparten av bråket stammer fra et par av ungene, med tilløp til både krangel, endel knuffing og et par avverga slagsmål. Er også sjeleglad for at jeg leide lokale , tok en halvtime-trekvarter for oss to damene å rydde og vaske over. Hvis ikke så hadde jeg brukt resten av dagen og hele kvelden til å rydde og vaske opp.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Hehe! Glad det er noen år til det er min tur;) Bursdagsjenta og de andre jentene var fornøyd med selskapet? Da er jobben vel utført!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg skal arrangere 8 års bursdag med 30 unger på onsdag.. :-s er i tilleg litt hormonell og har bekkenløsning.. Men det går sikkert rooolig for seg
Ugl@ Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2011 Lykke til, anbefaler å skaffe forsterkninger! ;-) Film er et must, da ka det tenkes de sitter i ro en liten stund, så får de voksne en liten pustepause i hvertfall :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg sier bare en ting - utebursdag!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg anbefaler overnattingsselskap, med pizza og video Da roer alt seg helt ned til tålbare nivå
Ugl@ Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2011 Ikke helvete heller.... ;-) 2 1/2 time holder rikelig. En hel natt med overtrøtte unger som feks ikke får roa seg, mareritt etc. Huffa meg, er 6åringer det er snakk om her tross alt. Hadde det tidlig på ettermiddagen, dvs ferdig 15.30, en tid ungene burde være rimelig opplagte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå