Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Til dere som har/har hatt barn i treårsalderen. Hvor ofte har de trassanfall? Her går det i perioder. Skikkelige rasierianfall kommer ikke daglig, men kanskje en gang i uken. Men i enkelte perioder har han plutselig hatt daglige raserianfall. Da mener jeg harniskskriking, og at han kaster seg på gulvet, og at det kan ta 15-20 minutter før han roer seg ned, og at ingenting når gjennom til ham. Men grining og vrangvilje har vi flere ganger for dagen! Er dette vanlig? Ofte er det når en aktivitet avsluttes fordi vi skal i gang med en ny en. Hvor ofte trasser og griner deres små?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Min jente er 3 like over nyåret.. Her kan trassanfallene komme en gang om dagen! Hun har de så ofte at jeg mister oversikten. Er alene med henne til daglig, og er mye sliten kan du si Slenge seg ned på gulvet, hyle, slå, sparke.. Helt vanlig her.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Sinne-anfall har ikke min så ofte. Men kan bruke sutring og sutre-grining mye for å prøve å få det som han vil.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Datteren min på 3 år har det hver dag. Slitsomt, men helt normalt. Søstrene var på samme måte. Kan ikke hugse det var like ille men, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå