3blå<3 Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 noen som har mange barn av ett kjønn og som skal prøve på det motsatte kjønn?eller som har gjort dette og kan forteller hvordan "metoder"dere brukte og er det faktisk mulig og påvirke dette selv?
Sannellerslik? Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 jeg har bare jenter.. Aner ikke om det går an å påvirke kjønnet, men når jeg sjekket det kinesiske kartet, så fallt det på jenter med meg faktisk så kanskje mann kan se på det? ;p
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Det skal være mulig å påvirke om du er sikker på eggløsning. Jentecellene lever lenger enn guttene men guttecellene svømmer kortere. Altså skal det være mulig å prøve å få jente ved å ha sex noen dager FØR eggløsning.Men så er spørsmålet hvor mange dager. Det kommer helt ann på kvaliteten på sædcellene, og kvaliteten på diverse ting hos deg... Under optimale forhold og med topp kvalitet på sædvceller har jeg lest at de kan leve opptil 7 døgn... Ønsker man gutt kan man prøve å ha sex på el dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå