Gå til innhold

Facebook og folks statuser..herregud.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes desverre at folk som legger ut hvor dååårlige de er hver eneste søndag, hvor jævlig fullsjuka er, hvor vondt i hodet de har, at de må skytes og drepes, er mindre smarte!

Og en ting til.. Uansett hvor alvorlig innholdet måtte være, så klarer jeg aldri å ta det seriøst når det er mange "unødvendige" skriveleif og ti tusen utropstegn og spørsmålstegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Husker da ei bekjent skulle markedsføre sine Tupperware-varer, og hun skrev noe slikt som dette:

"dnne er ett MUST!!!!!!! å ha på kjøkkenet! Beste som fins, å anbefales på det sterkeste!!<3<3"

Dagens lille sinnatagg er visst meg:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe har en bekjent som venn på fb, vedkommende skrev dette på status i natt:

Jehe, dama var helt utsøkt, her gikk det med engang og dama gaula som en stor påfugl!! Han har vel fått noe slikt som 78 kommentarer !

Skrevet

Ikke rart hun gaula som en påfugl dersom det gikk for han med en gang, hun var sikkert kjempeskuffa...

Skrevet

hehe.. Ja, det er litt slitsomt å lese slike statuser. Greit om folk leser over før de poster ;)

Skrevet

idag har jeg flere venner på fb som har skrevet "Noen som vet hvem som døde i dag??????"

( det har vært en lokal bilulykke her...)

Men hallo! Hvor frekt og hvor stygt gjort er ikke det?? Noen ganger tenker ikke folk lengre enn sin egen nesetipp virker det som... Empati er visst ikke et beryktet ord her i gården!!

Skrevet

Skjønner ikke at folk ikke selv synes at det er direkte flaut å skrive om sine fullsyke-dager, og klarer ikke å folk å skjønne at det holdet med ett eneste utropstegn/spørsmålstegn????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Da er vi sikkert fra samme sted, med felles venner. Har vært en stygg bilulykke her og, og var ikke lenge etter før de første mld om hvem det var dukket opp som statuser. De pårørende var ikke varslet engang på den tiden. Sykt og frekt.

Skrevet

Ja, det har jeg også reagert på.. Du mener ulykken i Frol***?

Skjønner facebook skal være en kilde for der man får informasjon fra venner.. Men avogtil skulle jeg ønske at man heller kunne møtes over en kopp kaffe og få snakket ut privat i stedet for over nett..

Skrevet

Den i froland? Har flere som har linket til agderposten, men Heh har ingen venner som har spurt slik... Usmakelig...

Skrevet

Jeg synes det er irriterende at folk skrives absolutt alt de gjør i løpet av dagen. kunne ikke vært mer uinteressant.

Skrevet

hahahahahahahah ler meg i hjel av påfuglen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...