Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til eldstemann til jul. Dvs, han får flatskjerm og PS3 spill fra oss foreldre, og skiutstyr fra mormor. Men så skal jeg kjøpe gaver fra besteforeldre som ikke selv kan ta seg bryet med handling. Datteren vår på 18 er så mye enklere å kjøpe til! Vi har en 12-åring også, som har så rare/sjeldne interesser, at han er det ingen problemer å finne på noe til. Ting som er uaktuelle fordi det enten er uten interesse, eller han har nok: Sportsutstyr bøker leker (Lego, biler, byggeting osv) klær/sko musikk dvd godlukter Hva står man igjen med da? Penger? Det ville han likt, men å gi penger som gave er lite spennende. Men det er kanskje i den alderen man begynner å få penger.. Summene det dreier seg om er ca 500-1000 kroner fra to av besteforeldrene. En er i ultandet, og sender penger, og en sender bare penger uten å ha noen interesse av å se barnebarna. Og ja, han får julegaver, i likhet med de fleste norske barn. Han er takknemlig for det han får, og sist jul ønsket han seg klær og et Simpson blad, som han fikk.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Siden han har PS3,så kunne kanskje spillet Fifa 12(fotballspill) være en ide??
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Kinobilletter (kjøp to så kan han ta med seg en venn) Gavekort (kjekt å få slikt vel) Noe til rommet (bilde, globus, lampe, pute) Skrivesaker Lommelykt Fiskestang Klokke
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Takk for svar! Gavekort er det jeg tenker på. Kino er det ikke her vi bor, langt ut på landet. Globus fikk han i fjor, det var populært. Fotballspill er uaktuelt, han avskyr fotball. I tillegg får han spill fra oss. Hm.. Faktabøker er jo spennende.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 14 åringen her skal få ungdomsmedlemsskap på treningssenteret. Men det er fordi han ønsker seg det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå