Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Eksen min mishandlet meg, både psykisk og fysisk i mange år, til jeg til slutt greide å komme meg vekk fra galskapet. Han fikk besøksforbud, men greide fortsatt å terrorisere med å surre rundt på by og bevisst skaffe seg nye bekjentskaper fra min vennekrets. Deriblandt også mine tidligere flammer ble han hyggelig mot og spanderte drinker på ute. Slang masse dritt om meg til alle, mens jeg satt hjemme med barnet og kunne ikke akkurat forsvare dette dette har pågått i to år nå. Jeg ser han har greid å manipulere noen av "vennene" mine, selv om mesteparten trakk seg fort og godt unna han. men disse "vennene" han greide surre rundt lillefingern har jeg sletta fra fb og kuttet kontakten med. Er det barnslig av mg?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Du må gjøre hva du mener er best for å beskytte deg selv. Får han dine venner føler man seg kanskje litt sårbar og spionert på. Men du må også forstå at andre mennesker må få lov til å bli venner med hvem man vil. Selv en mann som slår kan man bli venn med. Så får dem heller lære av erfaringen hva det egentlig vil si. Jeg synst ikke du skal slette venner fra Facebook som har kontakt med din eks - iallefall ikke gode venner. Snakk heller med dem og si at din eks er svært manipulerende - og at du bare vil at dem skal være obs på det. Man holder sine venner nær, men sine fiender enda nærmere. Ta full kontroll og ikke la deg skremme!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Om dette er venner som vet hva eksen din har gjort mot deg og som vet hvordan han har oppført seg så ville jeg slettet dem både fra FB og fra livet mitt. Slike "venner" har man ikke bruk for. Om dette er venner som ikke vet hva eksen din har gjort mot deg og som vet hvordan han har oppført seg så ville jeg snakket med dem om det. Fortalt hvordan historien er og bedt dem om å være litt obs på ham.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har også fjernet venner og familie av eksen fra facebook. De som er lojale mot han har ingenting med å vite hva jeg driver med. Jeg har beholdt mine venner og de jeg veit ikke bryr seg om konfliktene mellom oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå