Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Noewn som synes dette er gode luker? Jeg elsker disse luktene, får vann i munnen
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 white sprit. MMM! Har aldri lukta så godt som nå, er i uke 31.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Blir kvalm av lukten av bensin og diesel. Men whitesprite syns jeg lukter godt. Ikke vann i munnen godt, men godt.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg elsker å kjøre gjennom tunellen der man ser det er mye eksos i.. har gjerne åpne vinduer da.. mmmmm.. Er jeg rar? haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå