Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 det gjelder underholdsbidrag: "samlet saldo i sakene per. 06.09.2011 : 6710 kr. "samlet bidrag i sakene dine......" : 6710 får så et brev 3 dager seinere hvor det står. "samlet saldo i sakene per 09.09.2011: 11260 kr. "samlet bidrag......." : 7620 beløp til betaling: 6550 kr. hva betyr dette? mye skal barnebidraget være da??ble helt forvirra...og gått opp nesten 50% ??! Selv om man tjener MYE mindre enn før.... hva er forskjell på samlet bidrag og samlet saldo??
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 hum...må betale 11.260 i bidrag???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå