Gå til innhold

Hva synes du om filmen Babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så den i går, og tenkte en stund etterpå over handlingen.

Tror jeg klarte å analysere den:)

Synes det var veldig bra skuespill..men ikke akkurat en "kjekk" film..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den så absolutt! Men så skal det sies at jeg er storfan av kristoffer joner og da.. Filmen er jo på mange måter lik naboer, og det er slike skrekkfilmer jeg liker best. Det er ingen scener som er skumle og har til hensikt og skremme deg der og da...

Man blir jo selvsagt sittende igjen og tenke, og denne damen trodde jo enda sønnen var i live, noe han da altså ikke var. Joner var ekte og denne gutten han hadde sett må jo ha vært et "spøkelse" "alle" kunne se? Det jeg synes er rart er de gangene hun var på skolen, var hun der i det hele tatt? var det derfor mannen kom etter henne og hun bestandig begynte å springe? Nettopp fordi hun ikke hadde noen sønn på den skolen?

Skrevet

Tusen takk for at du avslørte plottet i filmen, til stor "glede" for oss som ikke har sett den ennå...

Skrevet

16.15.

Leste du overskriften MIN?

Altså jeg henviste til DE som faktisk har sett han, og da synes jeg det er helt ok at hun fortalte om filmen.

Morsomt å se hvordan andre tolker filmen også, er nok ikke alle som forstår...

Men jeg forsto jo at sønnen var død (drept av faren), og når hun sa "jeg skal aldri svikte deg igjen" så betydde det jo at hun enda levde for sønnen, og at hun var såpass syk at hun faktisk innbillet seg at han levde...

Men den andre gutten som ble drept..det var jo ekte?? altså hun så faktisk at denne gutten ble druknet??

Og når han kristoffer joner traff han andre gutten, det var vel ekte??

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...