Gå til innhold

Utro kødd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så idag tidlig kom altså min såkalte samboer/far til mitt barn/min store kjærlighet, hjem fra utkledningsfest med sugemerke på halsen og kloremerker i nakken. Han prøver hardnakket å si at det er et bitemerke(man ser klart og tydelig at det er et sugemerke), og at det var en rabiat kjærring på festen som gikk rundt å klorte alle sammen og bet dem. jadda.....

Har lyst til å "omskjære" ballene av ham akkurat nå.

Hva sier dere, hadde dere trodd på ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært aalt for naiv ift menn, og fått masse i fleisen i det siste! Så nei, tror ikke en dritt på de mannfolka! Lyver så de tror det selv...

Skrevet

hvem gidder å klore opp folk når de har sex, da??

Skrevet

Man skal suge bra godt og ei stund før det blir sugemerke. Hadde blitt forbannet om typen ikke hadde kastet bort kvinnfolket lenge før hun kom i nærheten av halsen hans.

Skrevet

Da hadde jeg bare forhørt meg med de andre festdeltakerne for å få bekreftet det. Er han den eneste med disse merkene, så holder ikke unnskyldningen hans mål..

Skrevet

Fy fan...hiv han på huet og ræva ut av huset!!! Og ta noen tester for kjønnssykdommer.

Skrevet

Jeg klorer dessverre mannen litt innimellom. Har lange negler, og det hender jeg borer dem litt hardt inn i ryggen hans.. Men han klager IKKE.. hehe

Skrevet

Han liker røff sex med kloring og det hele. Det dumme er at jeg ikke kjenner noen han var på fest med, var visst noen gamle gamle venner fra før vi ble sammen.

Prøver å holde utkikk på facebook får å se om det blir lagt ut bilder eller om det kommer noen kommentarer på siden hans, kanskje jeg finner ut om jeg kjenner noen da.

Det hadde vært en helvetes diskusjon her hjemme om ikke gutten vår hadde vært syk(han ligger og sover nå). Selv om jeg er forbanna så må jeg ta hensyn til han. Men ååå så lyst jeg har til å bare skrike for full hals opp i trynet på den fyren!!!!!

Hi

Skrevet

Er jo litt betenkelig at han påstår det er et bitemerke om det er tydelig at det er et sugemerke? MEN, min kjæreste bet meg på kjeven en gang og det så ut som et sugemerke...

Hadde han kloremerker på halsen der den var synlig, eller på ryggen og under klærne liksom?

Lykke til HI, håper det han sier er sant :(

Skrevet

Vet du hva, jeg har møtt nok av sånne kvinnemennesker i min tid. Sånne som raver rundt på fest og sluger/klorer seg fast på alle, så synes ikke det høres så usannsynlig ut.

Hadde ei etter meg selv en gang og ble søren ikke kvitt henne, hadde da x antall kloremerker og bitemerker dagen etterpå og ja de ser ofte ut som sugemerker. Noen får og lettere sugemerker enn andre, kjæresten min trenger bare å kysse meg litt ivrig på halsen i to sekunder så får jeg et lite sugemerke.

Jeg er dame selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...