Gå til innhold

Vil du bli spådd gratis??


rosene

Anbefalte innlegg

Beklager at j ikke har vært her på en stund,har skjedd så mye i det siste.Dødsfall osv.. Men nå er j endelig tilbake.. Ny energi og klar for en ny spå runde..I første omgang 10-15 stk..

 

Legg med deres spørsmål, (et spørsmål pr person) Legg med deres dato..

 

Ha en fin søndag alle sammen...

 

Klem fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så bra du kom nå, jeg har ventet på deg.

 

04.11.84.

Jobbsituasjon.

 

Dette er veldig viktig for meg, håper du har tid til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du har mistet noen nær deg, rosene.... håper det går bedre med deg nå!

 

Jeg lurer på om jeg får barn i 2012 :)

 

16.12.69

 

Søt du som bruker tiden din til å spå andre! :)

 

Ha en fin søndag videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

201187

Blir det noe fødsel i nærmeste fremtid? Og hvordan vil den arte seg?

 

Kondolerer så mye, men bra du har energi igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene!

 

Mitt spørsmål til deg er:

 

Jeg har møtt igjen min store kjærlighet, men ting har dratt seg til mellom oss. Han vakler fram og tilbake, og jeg er frustrert. Vi har hatt følelser for hverandre i 10 år, og skjebnen fører oss i armene på hverandre gang på gang (3 ganger på 10 år). Men denne gangen har han fått beskjed om at om han går nå så har han gått for siste gang. Jeg orker ikke mer av denne uvissheten.

 

Klarer du og se hvor dette ender?

 

Håper virkelig du tar deg tid til å se på oss, for dette spiser meg opp innvendig. ( og jeg er litt "overtroisk" ;) hehe ) Hadde satt STOR pris på svar =)

 

Jeg er 02.08.79

Han er 20.09.74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29.04.87 ;

 

Føler du blir gravid innen 10-11 mnd..

 

Det ligg også nye noe som venter på deg her,bordet er dekka,du er på rett sti,du får servert masse posirivt til deg,tør å ta imot å ta sjanser..

Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

04.11.84 .

 

Så koslig å hør,snill du ;)

 

Her lå det masse ,masse fint ang jobb..Ser at det er kontrakt du signerer,kan hende du akkurt har fått ny jobb(eller større ansvar i den jobben)

Ser at du er kreativ,og starter på et nytt prosjekt.Her ligger det masse glede og ser at du blir fornøyd..Du vil gjøre en god jobb,og du får også høre at du er flink i jobben din..

 

er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer. Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet.

 

Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie. Kortet kan også dreie seg om arbeid innen eiendom, teater, underholdning, musikk, dans og kunst.

 

 

 

 

Viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet,

 

Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet.

 

Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24.07.84

 

Får mannen den jobben han har lyst på og hvordan blir det med neste år og studier for meg?

 

Håper du kan prøve å spå meg denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08.07.89

 

Din fødsel blir en vakker opplevelse ,tallet 5 kommer sterkt opp til meg.Det kan bety 5 dager før/etter termin daton. Du kan gjerne prøve akupunktur,din fødsel vil gå veldig bra.Det blir en enkel og fin fødsel.Husk å få deg nok søvn,når det begynner å nærme seg.. Husk også å spise sunt..Middelhavs kost er supert;)

 

 

Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg heter malin og er født 09.01.1981 jeg lurer på hvordan helsa mi ser ut fremover.jobbsituasjon.Kjærligheten og vil jeg få flere barn? håper på svar fra deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tusen tusen takk kjære rosene, dette satte jeg utrolig stor pris på.

 

Det er utrolig spennende at du ser at jeg signerer en kontrakt, for jeg er bare vikar i min nåværende jobb, og situasjonen fremover er usikker der vedr. fast stilling eller om jeg må gå. Jeg har derfor søkt på to jobber som virkelig er drømmejobber, og også faste stillinger, og begge har hørtes veldig positiv ut når jeg har snakket med dem. Så det var veldig spennende, og godt for meg å lese at du så. Det er den faste grunnen jeg venter så sårt på. Og ja, jeg er kreativ, både privat og i jobbsammenheng:-)

 

Kjøp av bolig..tenk at vi akkurat har sett på drømmehuset... Dette blir spennende, jeg prøver å ha en positiv innstilling og jobber for å nå målene.

 

Tusen takk igjen rosene, dette betydde veldig mye for meg.

 

04.11.84.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...