Gå til innhold

Har det litt vanskelig idag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når dere har en dårlig dag?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går en tur for så å Ligge i senga og strigråte :(

Skrevet

Ligge i senga og strigråte har jeg allerede gjort :/ Syns det er så vanskelig idag... Dårlige nyheter og mye å grue seg til...

 

Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Sliter litt ekstra med andre ting også..

Skrevet

"godt" vi er flere da :( vet hormonene mine har litt av skylda her men.. Håper det blir bedre for oss imorra :)

Skrevet

Så trist da...hva etr det som plager deg?

Skrevet

Det er så mye... Dårlige nyheter, mye å grue seg til, føle meg generelt bare dårlig idag, humøret er på bunn osv..

Skrevet

Huff da...høres ikke greit ut.Håper ting bedrer seg for deg<3

Skrevet

Jeg gråter etter datteren min er i seng.. :( Håper du føler deg bedre snart!

Skrevet

Jeg spiser.... Vil ikke anbefale det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...