Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Hva gjør dere når dere har en dårlig dag?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Går en tur for så å Ligge i senga og strigråte
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Ligge i senga og strigråte har jeg allerede gjort :/ Syns det er så vanskelig idag... Dårlige nyheter og mye å grue seg til... Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Sliter litt ekstra med andre ting også..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 "godt" vi er flere da vet hormonene mine har litt av skylda her men.. Håper det blir bedre for oss imorra
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Så trist da...hva etr det som plager deg?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Det er så mye... Dårlige nyheter, mye å grue seg til, føle meg generelt bare dårlig idag, humøret er på bunn osv..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Huff da...høres ikke greit ut.Håper ting bedrer seg for deg<3
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #10 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg gråter etter datteren min er i seng.. Håper du føler deg bedre snart!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #11 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg spiser.... Vil ikke anbefale det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå