lille-my-april Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Har akkurat sett programmet "jente for enhver pris" på tv. Kjenner jeg blir provosert når noen har fått 4 friske gutter, og så på død og liv skal ha en jente. Prøverør og hele pakka for å få jente. Noen hadde til og med 8 (!!!!) gutter, og prøvde fremdeles på en jente. For meg er det samme hva det blir, så lenge ungen er frisk. Jeg tror det er litt sånn at en vil ha det kjønnet en er selv. Vi damer vil gjerne ofte ha jente, og mannfolka vil ha gutt. Jeg heller også mest mot jente, men det spiller til syvende og sist ingen rolle. Synspunkter?
Gjest sandyBay1 Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Har 3 flotte gutter selv og venter en h*n i mars. Om det er ei jente så blir jeg glad og er det gutt- ja så er jeg like glad. Fordi det er ett fett hvilket kjønn det er. Vært til Duo test og alt ok der, og siden jeg er 39 år, så er jeg voksen nok til å få en fjerde gutt - hvis så skulle skje ) Elsker jo ungene mine like høyt, uansett kjønn. Men de kvinnfolka på Tv Norge har jeg inget te overs for....
lille-my-april Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har ingen problemer med å forstå at en ønsker seg jente når en har gutt/gutter fra før. Men det må da være grenser... Nei, takke seg til. Så lenge det er friske unger er alt vel
C.L.H85 Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Er rart at noen ikke kan se seg fornøyd med friske og flotte barn!? Jeg er selv mamma til en jente, men hadde jeg fått gutt hadde det ikke vært sure miner her i gården;) Et barn er like velkomment uansett kjønn! Synes den dokumentaren bare viser hvor egosentriske og utakknemlige noen er. Etter at jeg selv fikk barn har jeg bare tenkt på hvor heldig jeg er som faktisk har fått et friskt barn!!) Synes noen er litt vel opphengte i kjønn, slik som mormoren min.... For henne er gutta liksom mer morsomt, enn jenter.... TØVETE! Nei takke meg til at jeg er så heldig og kan få barn i det hele tatt. Det er min mening da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå