Gå til innhold

Bank inn litt vett i meg da!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen trener, og ser veldig bra ut...

Jeg burde kanskje være fornøyd med det, men jeg kjenner jeg bare blir kvalm...

Har liksom den innstillingen at man trener for å se bra ut for andre (Stupid)

Han har alltid trent, så er ikke noe han har fått ofr seg nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bedre med en som motiverer seg selv med at han må se bra ut for andre, enn en som sitter på rumpe, legger på seg nesten 50 kg på et år, og mener han skal starte å trene til uka (23 gangen han sier dette i år). Vær glad til du hi!

Skrevet

Ja, jeg ser den...

Men det som kanskje irriterer meg mest er at det skal skje 4 ganger i uka, og omtrent ingenting kan vike for hannes treningstimer..

Skal jeg noe, kvier jeg meg nesten til å si det fordi han må ha den treningen...

Skrevet

Ikke for å skremme deg eller være negativ, men treningen viste seg å være starten på slutten for min forlovede og jeg. Det virket ikke som det var et stort sprang å trene seg stor til å feste med 17 åringer.

Men ikke alle menn er en så stor idiot som min eks da. Kanskje din bare vil komme i form og bli sunn?

Og jeg er iallefall typen som vil se fin ut for partneren, så kan jo være derfor også :)

Skrevet

Man trener vel først og fremst for å ha god helse, et flott utseende er en bonus =)

Skrevet

Prøv å ikke tenke sånn:) Trening er viktig for mange og har han alltid trent så er det en stor del av hvem han er. Selv føler jeg meg utrolig mye bedre av å trene og har en treningsform/sport jeg elsker å drive med som jeg ikke ønsker å kutte ut, men jeg driver med det for MEG, ikke for å se bedre ut for andre, og hvertfall ikke for andre en kjæresten min. Kanskje du kan finne en treningsform du brenner for også så tenker du ikke så mye på at han trener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...