Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg sliter med liten plass på grunn av alle babyklærne og tingene til sønnen min da han var liten. Nå lurer jeg på om jeg kanskje skal selge det jeg kan få penger for evt gi bort til noen som trenger. Hvorfor jeg har beholdt dette i 4år er fordi jeg var helt sikkert på at jeg skulle ønske meg flere unger etterhvert. Så er det slik at jeg har stappa skap med klær og ting. Jeg trenger penger og plass, men tenker også på å slippe å kjøpe alt når en evt ny unge kommer. Og å bruke enda flere penger om man ikke har tingene siden de er solgt eller gitt bort. Får man noen penger for pose med masse bodyer, bukser, genser egentlig?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Noen hundrelapper, kjenner også flere som gir vekk bodyer, strømpebukser og babytøy så de store summene kan du ikke forvente. Om du har voksipose/dunpose kan du nok få noen kroner mer for det. Har du ikke foreldre som kan ta vare på disse tingene for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå