Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg sover veldig lett nå når jeg er gravid. Våkner av hver minste lyd. De fleste netter sover jeg max 3 timer, og det er hvis jeg legger meg på sofaen. Problemet er at jeg også har bekkenløsning og kan ikke ligge for mange dager på rad på sofaen uten å få veldig vondt. Så jeg ligger ca annenhver dag med mannen min. Han snorker veldig når han ligger på ryggen, men ingenting i noen annen stilling. Men selvfølgelig er det favorittstillingen hans og han sover ikke like godt i andre stillinger. Kan jeg allikevel be ham om å ikke sove på ryggen hvis han snorker og vekker meg det lille jeg faktisk får sove? Når jeg sover på sofaen eller når jeg står opp etter et par timer kan han jo sove akkurat som han vil igjen.. (han kan ikke sove på sofaen for den er alt for kort) Selv er jeg litt todelt og greier fint å argumentere for at det er greit, samtidig som jeg føler meg veldig egoistisk......
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Bruk ørepropper og dytt mannen over på siden.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Kjære vene, rull han over på siden igjen når han snorker;men ikke forvent at han skal holde avtaler om å ikke sove på ryggen. Han vet jo ikke hvilken stilling han ligger i. Han sover jo :-) Jeg skumper til mannen min når han snorker for mye, og han skumper til meg. Helt fair! I tillegg vil jeg anbefale deg sov i ro i ørene. Det hjelper litt det også.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Ja selvfølgelig! Er jo ikke snakk om at han ikke får lov til å havne på ryggen Er mer at jeg vekker ham når jeg dulter borti ham og han blir fort liggende våken en stund. Tenker da at jeg like gjerne kan ligge våken selv... Forskjellen er at jeg alltid ligger våken i denne perioden og er utslitt, mens han stort sett sover ganske greit.. Skjønner at noen syns dette er litt trivielt, men jeg ønsker ikke å være urimelig hormonella heller.. Mannen min gjør stort sett alt for meg, er utrolig snill og god. Så jeg vil nødig bli egoistisk...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Rull han over på siden du, mannen her i huset lå kun på rygg første tiden vi var sammen, sov best da. Men etter en uke med knuffing fra meg for å få han over på siden, så startet han automatisk å legge seg på siden, og trives best med å sove på siden nå, for da får han sove i fred Han dulter til meg om jeg plutsrlig snorker også, så dette er en helt grei løsning.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Lokk han over på siden Det gjør jeg, legger meg inntil mannen med ryggen mot han, og henter opp armen hans, så han forstår at jeg vil ligge helt inntil han, og vòla, vi begge ligger på siden, og begge får sove
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 hehehe...jeg sparker til mannen min hver natt jeg..for han snorker så innmari. han snur seg da over på siden og lager ingen lyd. i noen timer, så er det på`n igjen. Men jeg har spurt han om han husker at jeg sparker til han (ikke så hardt da:)), men det gjør han ikke..bare prøv det:) det beste må jo være å ligge i en god seng for deg? og koseligst sammen med mannen sin:) LYkke til
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Vi sliter med det samme. Han vekker meg med snorking og jeg vekker han om jeg dytter i han. Nå har vi funnet den perfekte løsning Jeg bruker øredotter / "sov i ro" og vi ligger hver vår vei i dobbeltsengen (Den ene har puten og hodet i fotenden). Det er ikke så veldig romantisk, men det funker for en periode. Vi er i hvert fall uthvilt
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #10 Skrevet 16. oktober 2011 Klart du kan be ham om det! Det er jo viktig at du er uthvilt til fødsel og barsel Min snorker også noe så grusomt, jeg dytter i ham og han snur seg helt automatisk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå