Gå til innhold

ENDELIG går forholdet til venninnen min i vasken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke fordra kjæresten hennes, og i natt ringte hun gråtende og lurte på om vi kunne være sammen i dag for de har knute på tråden.

Hun kommer til meg så fort hun våkner.

jeg er jo hoppende glad, og kommer selvfølgelig ikke til å gi henne et eneste råd i forhold til å ordne opp med rasshølet igjen.

JIPPI!!!! Måtte få det ut her, for når hun kommer må jeg jo være støttende og medfølende. Kan bli virent når jeg danser samba og seiersdans innvendig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen du går med nå :) Er ikke lege siden min venninne brøt med sin "møkkamann" også.. Gått 2 uker nå, og ser allerede hvor mye bedre hun har det uten han, tror hun starter å se det selv også ;)

Skrevet

Huff da.. Burde egentlig ikke fyre oppunder, for det er jo trist for venninna di, men jeg vet hva du mener. Har ei venninne som har vært sammen med en dust i snart 20 år og i de siste 10 årene har det bare vært krangling, flytting ut og inn, andre kjærester.. U name it.. men de finner alltid sammen igjen. Så er det bra i noen uker, og så er de i gang igjen..

Hadde håpet hun kunne finne seg en ordentlig mann, men hun innrømmer selv at hun søker tilbake av gammel vane.. Så det eneste man får gjort er å stille en skulder til disposisjon, og være hennes trygge havn.. Ikke alltid like lett når man er fundamentalt uenig i valgene hennes.. Men hva får man gjort...

Skrevet

Eh, det er jo ikke du som skal like han da.. herregud.

håper de har ordna opp i løpet av natta så hun ikke kommer til deg likevel;) og at hun finner ut at du faktisk gleder deg over at forholdet hennes ryker og hun er lei seg.

for en drittkjerring du er. Huff da

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Helt ok å ikke like fyren, men å bli så glad som du er nå for at det muligens blir slutt, er smålig! Rett og slett. Tenk så vondt venninnen din har det nå, og det sitter du og jubler for?

Hvis hun var lykkelig i det forholdet så spiller det vel ingen trille om du liker fyren eller ikke?? Hva har skjedd med å ønske de man står nær fremgang og lykke?

Skrevet

jeg har nok venniner som deg HI, for jeg er i ett elendig forhold, som vi har gått ut og inn av de siste to årene.. MEN endelig har jeg sett det de ser, så om to uker flytter han og jeg er endelig helt ferdig med han!!

så hold jubelen din for deg selv, for det er ikke noe gøy å høre just in case de finner sammen igjen. man må se elendigheten selv før man skjønner hva de rundt en sier og ser. jeg har benektet alt mine venniner og familie har sagt og følt disse to årene, men skjønner nå hva det dreide seg om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...