Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Samme som ellers (vann, melk, juice), og noen ganger brus til middagen og kveldskosen.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Mye vann. Gjerne noen kopper te. Kjøpt noe god økologisk kirsebærsaft og sånn denne helga for å ha noe ekstra kos. Går også mye i smoothie med frukt og bær.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 vann og litt brus. Er på vannvogna, hehe ikke fordi jeg drikker alkohol, for det gjør jeg ikke. Men jeg må lære meg til å drikke mer vann.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Vann, vann og atter vann. Ammer nå men før jeg ble gravid var det ca 1 helg i månden det ble litt øl, vin eller daquri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå