Gå til innhold

Hva drikker du i helgene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som ellers (vann, melk, juice), og noen ganger brus til middagen og kveldskosen.

Skrevet

Mye vann. Gjerne noen kopper te.

Kjøpt noe god økologisk kirsebærsaft og sånn denne helga for å ha noe ekstra kos.

Går også mye i smoothie med frukt og bær.

Skrevet

vann og litt brus.

 

Er på vannvogna, hehe :) ikke fordi jeg drikker alkohol, for det gjør jeg ikke. Men jeg må lære meg til å drikke mer vann.

Skrevet

Vann, vann og atter vann. Ammer nå men før jeg ble gravid var det ca 1 helg i månden det ble litt øl, vin eller daquri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...