Gå til innhold

Spiser du godteri hver helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Spiser du mye? Hva?

Får du noen gang dårlig samvittighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Ja. Fredag, lørdag og søndag. Noen ganger starter helgen torsdag også. Eller varer til mandag.

- Spiser så mye jeg har lyst. Noen ganger lite og noen ganger mye. Går i cola, chips og sjokolade.

- Får aldri dårlig samvittighet over ting jeg har spist. Det blir for dumt. Men hender jeg angrer litt når jeg er kvalm. Proklamerer høyt at neste helg, da skal jeg roe'ann litt. Som om det skjer..

Skrevet

Ja. Elsker godteri og spiser alt jeg vil i helgene. Har ganske strenge regler i ukene, så har ikke dårlig samvittighet i helgen.

Skrevet

Jeg spiser sjeldent godt i helga, men vi har så mye godt rundt omkring på jobb så jeg får dosen min der. Har perioder der jeg ikke spiser noe serlig hjemme og på jobb, men jeg er ikke hysterisk over godtespisingen. Jeg spiser ikke så veldig mye, og vekta mi sliter ikke.

Men jeg MÅ ha noe i skapet jeg liker, om ikke går jeg på veggen. Da kan det bli turer på kiosken for å hamstre....

Skrevet

Nei, i helgene spiser jeg lite. Helst i ukedagene.

Skrevet

Har dårlig samvittighet hele uka med unntak av lørdag ;)

Er sugen på sjokolade hver dag fordi jeg bare elsker det. MÅ ha sjokolade attåt kaffien, ellers blir det ikke kos.

Her går det i toppris nå, men ellers spiser jeg også blå stratos.

Det blir en sjokolade hver dag.

Skrevet

Ser de andre ikke svarer på alle spørsmålene dine Hi, kjedelig :(

Skrevet

Ja, spiser godteri hver fredags- og lørdagskveld. Er det noe som ligger til overs på søndag, så blir det gjerne at jeg spiser litt da også.

Helgene er liksom da jeg kan spise godteri uten å få dårlig samvittighet.

Spiser som regel altfor mye, sånn at jeg blir kvalm. Varierer hva jeg spiser, men er veldig glad i smågodt. Salt lakris og sjokolade.

Har ikke spesielt dårlig samvittighet på fredager og lørdager, men de andre dagene jeg sniker meg til litt godteri, da får jeg en smule dårlig samvittighet ja...

Skrevet

Ja.

Fordi jeg er uforbederlig avhengig. (Sukk.)

Spiser så mye som jeg har lyst på. Iblant nesten ingenting, andré ganger ALTfor mye. (Sukk igjen.)

Får ikke dårlig samvittighet, men vet jo utmerket godt at jeg ikke har godt av det, så hender jeg blir temmelig irritert på meg selv..

Skrevet

Anonym 10:14 igjen

Glemte å svare på hva jeg spiser. Det er det meste; sjokolade, chips, is, smågodt..

Skrevet

Spiser helst smågodt og litt ja.

pepsi max ein del i helga er ikkje glad i chip.

Skrevet

Spiser lite i helgene, og i ferier spiser jeg så og si aldri godteri, men jobber ved en dagligvarebutikk, hvor jeg kjøper "lunsj" og da blir det altfor ofte til at jeg lurer med meg en sjokolade.. :/ Viljestyrke er et fremmedord for meg.. :)

Skrevet

Nei, spiser godis når eg har lyst på det, om det så er på onsdag eller lørdag ;)

Hvor stort/lite inntak varierer e del på humør, hvor sliten jeg er, eller om det er kosestund med familie/venner.

Går mest av potetgull, men også sjokolade og smågodt generelt :)

Av og til får jeg dårlig samvittighet ja, når jeg har spist veeeeldig mye, eller når jeg har knabbet til meg den sist lakrisfisken, når jeg VET samboeren liker de best ;)

Skrevet

Ja, hver helg, og av og til bitte litt i uken også. Jeg spiser for det meste litt smågodt og sjokolade, men ikke så veldig mye. Kanskje 8-10 mellomstore snope-ting og 5-10 sjokoladebiter tilsammen på hele helgen.

Om jeg får dårlig samvittighet er egentlig avhengig av resten av uken. Dersom jeg har en normal uke der jeg spiser ganske sunt de andre dagene og får kommet meg på trening,s å har jeg ikke dårlig samvittighet. Men slik som nå når jeg har vært syk i flere uker og sånt og ikke fått trent så mye, så får jeg litt dårlig samvittighet. Men ikke så veldig. Tenker at så lenge jeg holder meg slank, så tåler jeg litt ;-)

Skrevet

Nå gjør jeg det:) Er gravid og spiser langt mer godteri enn jeg gjorde før svangerskapet. da var det ytterst sjeldent jeg spiste snacks, godteri el. drakk brus. Nå Går det i smågodt, litt forksjellig potetgull i ny og ne og brus. Og ja, det hender jeg får dårlig samvittighet,

Skrevet

her finnes ikke forskjell på helg og hverdag så jeg spiser godterie når jeg har lyst på.

Noen perioder er det ofte, andre sjeldent.

Skrevet

og det går for det meste i sjokolade...:P

nå som julegodteriene kommer har det vært litt julebrus og marsipan da..og så veldig glad i is. Sjeldent chips og dip..men liker det godt;)

Skrevet

Gjorde det iallefall før - og ofte flere ganger i uka...;-) Mye smågodt og sjokolade, og med dårlig samvittighet i uka!

All godterispisingen var nok det som førte til at vekta stadig gikk oppover, så for et par måneder siden meldte jeg meg inn i VGs vektklubb. Hadde aldri trodd jeg skulle klare det, men nå er jeg blitt utrolig disiplinert, og nøyer meg med noen ytterst få seigmenn eller noen få sjokoladeruter på lørdag:-)

Skrevet

Det blir litt stort sett hver helg, ikke mye fordi det ikke er sunt, går mest i sjokolade med minst 70% kakaoinnhold. Av og til smaker jeg litt på barnat smågodt. Ikke dårlig samvittighet, alt med måte og er ikke hysterinsk.

Skrevet

Nei, men det blir litt godteri i løpet av uka. Av og til i helg og av og til på ukedager.

Er ofte twist og lignende å få tak i på jobb, svigers har godteskål på salongbordet uka rundt som jeg ikke greier å ligge unna, kan havne en liten sjokolade i handlevogna (mega er utrolig ondskapsfulle, de har satt et sånt stativ med små japp, kvikk lunsj, daim, firkløver og melkesjokolade ved kassakøen, de lurer meg til å tro at det ikke skader i og med at de er så små ;) så er det gjort, og jeg er godtesyk i tre dager etterpå..)

Prøver å ikke ha godteri hjemme, sikreste måten å unngå fristelsen...

Skrevet

Hvorfor? Fordi det er så godt =)

Jeg spiser en potetgullpose eller popkorn nesten hver dag. Har alltid spist mye potetgull, men de siste 6 mnd har det vært nesten daglig :( Spiser ikke noe særlig annet godteri. Skulle tro jeg veide 100 kg, men nei; jeg veier 55kg..

Har aldri hatt dårlig samvittighet, men den dagen kroppen min slutter å tilgi meg, da kommer jeg nok til å angre.. hehe

Skrevet

Jeg spiser godteri når jeg vil, også i helgene. Spiser det fordi det er godt. Og hiver ikke innpå, men koser med litt sjokolade eller litt smågodt. Får veeeldig sjeldent dårlig samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...