Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Og nå høres det ut som noen står og krangler i døra, rett utenfor soverommet til datteren min(som er vendt mot naboens dør), liker ikke sånt når vi er hjemme alene, samboeren min er på jobb. Kan ikke skjønne at folk på over førti ikke kan drikke fornuftig, og slutte å stå ute og rope og hoie midt i natten.. Heldigvis er de på flyttefot, så jeg håper det kommer noen mer likanes folk inn der! Tør ikke gå å legge meg før det blir stille utenfor dørene, håper de er på tur til byen ganske snart!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Her er det også full fest ved siden av..! Vi får ikke sove, og nå har samboeren tatt på seg oppdraget med å kjøpe sjokkis så vi kan spise oss feite og gode mens vi ser film til det blir rolig, noe som sikkert ikke skjer med det første.. hehe.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Nå kom heldigvis taxien, så kanskje det blir stille her.. Hater festing, verste jeg vet er fulle folk som raver rundt husene! Nope, der dro taxien igjen, uten å ta med seg noen... WTF!.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 De få gangene naboen har hatt fest, slik at lille sønnen vår har begynt å vri seg i søvne.. da har jeg gått rett over og bedt dem om å roe seg! Ville jeg gjort hvis jeg var deg
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Som sagt, masse fulle, delvis aggressive folk, og jeg er hjemme alene med datteren min, så jeg går ikke bort for å si i fra nei, men takk for tipset. Har sendt en melding, men det er ikke sikkert eierne av huset er hjemme, de liker å dra tidlig ut og lar vorspielet fortsette uten dem..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 ring politi da vel det gjør vi når naboen fester å bråker til langt på natt
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Så lenge de ikke slåss, og banker hverandre opp, gjør de vel egentlig ikke noe ulovlig, annet enn å forstyrre nabolagets fred.. Så må litt mer til for at jeg ringer politiet..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Det var full fest i nabo huset her også, men de gav seg 01.50. Sikkert noen som har klaget. Nå står de og skravler høylytt i steden for. Synes nesten det var bedre når de hadde musikk på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå