Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Hvordan får jeg dette til? Trenger ikke noe "det funker ikke å superslanke seg i en kort periode" osv. Trenger bare tips til akkurat dette. Er ikke overvektig pr. definisjon.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 kokt fisk og vann....masse vann....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Takk for tips. Jeg tåler dessverre ikke fisk... Det holder vel gjerne ikke med vann? Men jeg skal kutte ut annen drikke og bare drikke vann. Det må jeg klare. hi
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 lag en kjempe porsjon med grønnsakssuppe (gjerne med mye Chili i) Så spiser du kun dette og drikker masse vann kan også spise noe grønnsaker og frukt ved siden av. Suppe: 1/2 kål 1/2 bunt stangselleri 1 grønn paprika 3 løk 2-3 tomater persille 1,5-2 liter vann 3 terninger grønnsaksbuljong krydder av eget valg (dess sterkere dess bedre)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Takk for tips! :-) Så snill du er som tok deg tid til å svare meg:-) hi
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Hvorfor må du ned akkurat 4 kg på 2uker da? (meg med suppetipset) Ble litt nysgjerrig.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 hehe,neida...kan vel ikke leve bare på vann... tror du må kutte alt av sukker,og trene mye...og sikkert leve litt på lavkarbo,kutte brød,pasta og poteter... lykke til.... hilsen meg med tipset om fisk og vann :-))
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Takk begge to, så snille dere er:-) Å kutte ut brød, pasta og poteter skal jeg absolutt klare. Masse vann. Kanskje jeg skal gå til jobb istedenfor buss. Hm. Tenk, bare svarene deres fikk meg mer motivert:-) Jeg må ned 4 kg på to uker pga. noe så overfladisk som en kjole, haha:-) Men takk for tips. Det er jo IKKE usunt å kutte ut usunne ting:-) hi
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Hvordan vet du at du mister de fire kiloene på rett sted da? Som regel er det jo puppene som forsvinner først, og man blir smalere(mer dratt og sliten) i ansiktet når man tar av seg raskt..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 :-) lykke til :-) er glad jeg kunne motivere deg :-) (fisk og vann)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 Det har jeg jo ingen garanti for, men tatt i betrakning tidligere erfaringer med vektnedgang, så skal det gå ganske så greit. Ansiktet mitt er stort sett likt +/- 7-8 kg, og pupper har jeg nok av, haha:-) Takk for lykkeønskninger "fisk og vann":-) Nå skal jeg finne sengen. God natt alle sammen. hi
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #12 Skrevet 16. oktober 2011 Lykke til Du har i hvertfall funnet riktig motivasjon!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #14 Skrevet 16. oktober 2011 Kan på det varmeste anbefale bendelorm. Hvis du ikke får tak i det, oppsøk noen du vet har omgangssyken. Sørg for å bli smittet, og VIPS - 4 -5 kg i en fei!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #15 Skrevet 16. oktober 2011 Slike pulverkurer er jo håpløse fordi man går opp igjen etterpå, men om du ikke er bekymret for det, så er de gull. Du går garantert ned 4 kg på to uker da.. To kommer til å være grisesulten, men det funker i det minste på kort sikt )
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #16 Skrevet 16. oktober 2011 Det er svada 10.09. Det er ingen automatikk i at man går opp i vekt etter pulver. Men som med ALLE kurer enten det er pulver eller kostholdsbasert må man ikke gå rett over på sitt gamle kosthold, det er jo dette kostholdet som gjorde at man måtte ned i vekt! Gradvis overgang og livsstilsendring er det som må til uansett hvilken kur man velger. Det er urettferdig mot pulverkurene å generalisere slik, også etter et Grete Roedekurs vil man rase opp i vekt hvis man ikke passer på etterpå. Problemet er at mange som går på pulver ikke skjønner at de må trappe saaaakte opp!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #17 Skrevet 16. oktober 2011 Start hver morgen med kokt vann med sitron oppi. Altså kjøl det ned til varmt/lunkent og drikk før du spiser noe. Det gjør klart alt i kroppen før maten kommer. Dette bør du gjøre selv om du ikke er på slankern.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #18 Skrevet 16. oktober 2011 kyllingfilet og brokkoli til hvert måltid.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #19 Skrevet 16. oktober 2011 tror ikke du kan så mye om kroppen 10:16... uff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå