Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er takknemlig for den deilige sengen min jeg ligger i nå. Jeg er også takknemlig for min sønn, som sover ved siden av meg og puster så rolig. Og at han lukter så godt! Hva er du takknemlig for?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er takknemlig for at det har vært opphold et par dager, nydelig høstvær. Verandadøren tar inn vann når det regner, og hvis været holder seg et par dager til kan jeg endelig få låst den igjen! Jeg er også takknemlig for at jeg har en så fantastisk mann som gjør alt for meg og for at jeg har fått mine to flotte barn.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er takkenemlig for at jeg har en mann som elsker meg, at jeg har verdens herligste datter og testet positivt i går så forhåpentligvis kommer det en liten til om 9 mnd(ca)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Akkurat NÅ er jeg takknemlig for at foreldrene mine ville ha babyen på overnatting. Er alene med 4 barn, og de 3 eldste kommer hjem på mandag, og da er kaoset i gang, så det skal bli godt med EN hel natts søvn. Så god natt, kjære bim/dib-damer
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er takknemlig for mannen min. Jeg er takknemlig for at jeg er gravid (blir enda mer takknemlig hvis det går bra). Takknemlig for at jeg har det så godt som jeg har det.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Ah, herlig måte å avslutte dagen:) Jeg er takknemlig for gutten min som sover på loftet, for jenta i magen som holder meg våken på natten, for mannen min, for at familien min er friske, for at vi bor i et land som Norge, har det trygt og slipper allverdens grusomheter. Dette er nok det jeg setter høyest akkurat nå, og det er godt å kjenne etter akkurat når det er slik. Ingen vet hva morgendagen bringer, og jammen er det fint å nyte gode dager når de er her:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er takknemlig for å ha en så fantastisk samboer! Mine gode venner som stiller opp når det trengs, gode råd og støtte fra min mor og mine søstre:-) Og mest av alt at vi snart blir prøvere:-):-):-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er takknemlig for datteren min,som sover søtt i senga.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #10 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er takknemlig for min kjære mann som elsker meg, en velskapt datter, en god familie og en stabil jobb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #11 Skrevet 16. oktober 2011 Akkurat nå er jeg mest takknemlig for at jeg lever i et stabilt og ukomplisert forhold. Jeg var i bursdagslag hos ei venninne i går, og etter noen vinglass begynte hun å gråte og fortelle om turbulens, løgner og krangel i forholdet, selv om alt ser tipp topp ut utad. OK, så er ikke ekteskapet mitt av det mest himmelstormende og ekstatiske slaget, men takke meg til ro fred og trygghet.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #12 Skrevet 16. oktober 2011 Akkurat nå er jeg takknemlig for at det er søndag, og at dte regner, noe som betyr at vi skal være inne hele dagen, se på TV og bare slappe helt av. Jeg skal vaske et bad og noen klær, men ellers bare hente meg inn etter en slitsom uke på jobb! Ellers i hverdagen er jeg takknemlig for at samboeren min elsker meg, datteren min er frisk og oppgående og jeg elsker dem begge to av hele mitt hjerte!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #13 Skrevet 16. oktober 2011 Akkurat nå er jeg takknemlig for at jeg ikke er en kjerring som driver å snoke i hva mine venner forer barna sine. OG for høstsolen som skinner ute...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #14 Skrevet 16. oktober 2011 Penger nok til mat og strøm. Klær som varmer. Internet Musikk som gjør meg glad på triste dager. Frisk som en fisk. Bor i Norge som det ikke er krig i. Barndomsvenninne som har tatt opp kontakten med meg og vi hadde det så hyggelig sammen. Solen. Årstidene. +++
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #15 Skrevet 16. oktober 2011 Lag en utakknemlig-tråd, så kan jeg bidra....... Neida, men flott at så mange har så mye fint i livet....
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #16 Skrevet 16. oktober 2011 Sånn generelt barna mine seff! Akkurat nå er jeg veldig takknemlig for at mannen fikk noen dager ekstra hjemme (skulle egentlig reist på fredag (supply)).
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #17 Skrevet 16. oktober 2011 Takknemmelig for den søte datteren min, resten av familien, venner, leiligheten min og god helse :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #18 Skrevet 16. oktober 2011 Hehehehehehe! Morsomt Nå ble jeg takknemlig for at jeg leste dette, det gjorde meg i veldig godt humør (akkurat lest polarbrød-tråden og ristet på hodet).
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #19 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er takknemlig for at begge barna sover på likt nå, så jeg får 10 minutter alenetid Jeg er takknemlig for at begge barna er friske for øyeblikket. Jeg er takknemlig for at jeg er gift med verdens beste mann. Jeg er takknemlig for at høsten har vist seg fra sin beste side de siste dagene, og at vi har fått vært mye ute i frisk høstluft alle 4 Jeg er takknemlig for at det er søndag og fridag
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #20 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er takknemlig for at jeg er alene hjemme i 5 timer til, for jeg er så fyllesyk at jeg vet ikke opp ned på noe :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå