Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Nå har jeg lest igjennom Norges Lover, fant ingenting som tyder på at han ikke kan hete Henrik. Men jeg kan ha oversett noe. Ta evt kontakt med en advokat.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Nei, ærlig talt. Alle vet jo at det betyr ulykke å ha to barn som heter Mina og Henrik. Gutten må hete Kjell!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Tenkte jo mer på om det passer sammen, eller om det høres ut som to vidt forskjellige navn.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #10 Skrevet 16. oktober 2011 Syns de klinger godt sammen! Begge er av samme typen navn, om du skjønner Eksempel på dårlige matcher: Celina Isabella og Gaute Gabriel Amadeus og Gudrun Ellers syns jeg det er litt vel stramt med to VELDIG like navn; som f eks Elin og Line, eller Stein og Stian. Syns det blir litt fantasiløst.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #14 Skrevet 16. oktober 2011 Steinar Bastesen og hans kone Irene har fire barn. Stein, Steinar, Einar og Eirin. Slikt skulle det iallefall vært en lov mot.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #16 Skrevet 16. oktober 2011 Herregud. Jeg blir stadig overasket av at det er folk her som lar seg avgjøre hva barnet skal hete av ett BABYFORUM.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #18 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg foreslår at dere veier opp Mina navnet med å velge Fred denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå